fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מעלות: עם מי הולך הליכוד?

חברים בסניף שלחו מכתב למנכ"ל התנועה, שבו הם קובלים על התנהלותו של ליאור לסרי וחבירתו לפומרנץ ומצהירים על תמיכה בבוחבוט
ליאור לסרי וארקדי פומרנץ
ליאור לסרי וארקדי פומרנץ (צילום: זוהיר מתא אתר אהלן)

חברים בסניף הליכוד במעלות~תרשיחא שלחו במהלך חול המועד סוכות מכתב למנכ"ל התנועה, גדי אריאלי, בו הם מביעים את מורת רוחם מהתנהלותו של לסרי כיו"ר סניף התנועה בעיר.

החתומים על המכתב טוענים, כי לסרי לא נבחר ליו"ר הסניף ולראש הרשימה בהליך מקובל על ידי חברי הסניף אלא בהחלטה שרירותית של ראשי הליכוד. הם מלינים במכתבם גם על ההחלטה של לסרי להסיר את מועמדותו מהמרוץ לראשות העירייה ולהביע תמיכה במועמד ישראל ביתנו ארקדי פומרנץ. כותבי המכתב טוענים, כי החלטה זו לא הובאה כלל לידיעתם לשם התייעצות וכי הם, בניגוד ללסרי, אינם תומכים בפומרנץ אלא בראש העירייה המכהן שלמה בוחבוט.

מהמכתב: "לסרי פועל לבדו ומקבל החלטות משמעותיות ללא שיתוף מועצת הסניף ואישורה. ועדת ההיגוי העליונה, אשר בחרה בלסרי לראשות הסניף, הותירה לו לפעול ולעשות כרצונו, תוך שהוא מתעלם ופוגע בחברי ליכוד ובחברי סניף רבים במעלות". את המכתב הם מסיימים באמירה, כי בבחירות הקרובות לראשות העירייה יתמכו בבוחבוט.

שלמה אבוטבול, דובר קבוצת החתומים על המכתב: "נעשה כאן משהו שרירותי, לא מתחשב באף אחד וזה מה שמפריע לי. מפריע לי שלא ניתנה לנו האפשרות לבחור את המועמד שלנו לראשות העירייה בצורה דמוקרטית חופשית. עכשיו אי אפשר עכשיו לשלוח מישהו אחר, גם אם רוצים, כי סגרו את הרשימות. חברי הליכוד לא יתמכו בארקדי, למרות שזה מה שלסרי טוען. מעטים מאוד יצביעו עבורו והשאר ישימו פתק לבן או בוחבוט או מישהו אחר. אנחנו תומכים בבוחבוט. גם שאר הפעילים, שהיו עם לסרי ברשימה, עזבו אותו והלכו לבוחבוט. זה סימן שלא כולם הולכים אחריו".

לסרי מסר בתגובה: "מצבו של בוחבוט כנראה בכי רע אם הוא נאלץ להיתלות בחבורה הנפסדת הזו, שרבים מחבריה כבר שנים אינם חלק מסניף הליכוד בעיר או מהליכוד בכלל. במשך שנים, חבורה זו גרמה לכך שלליכוד במעלות לא תהיה נציגות במועצת העיר וניהלה את הסניף תוך התרפסות ואפסיות מול בוחבוט. בבחירות האחרונות חברי הליכוד במעלות אמרו את דברם. הם החליטו להקיא את החבורה מתוך סניף הליכוד ונתנו לי מנדט, כיו"ר סניף הליכוד בעיר, לנהל מדיניות עצמאית, המבוססת על עקרונות וערכים".

כתבה: תאיר פז.

ליאור לסרי וארקדי פומרנץ
ליאור לסרי וארקדי פומרנץ (צילום: זוהיר מתא אתר אהלן)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות