fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חיפה ומעלות תרשיחא זכו בפרס חינוך

עיריית חיפה ומעלות יקבלו כל אחת מענק כספי של 100 אלף שקלים ממשרד החינוך
השר פירון ושלמה בוחבוט
נרגשים. השר פירון ושלמה בוחבוט (צילום: ששון תירם)

פרס החינוך היישובי לשנת הלימודים תשע"ג, ומענק כספי בסך מאה אלף שקלים יוענקו לראש עיריית  חיפה ולראש עיריית מעלות תרשיחא שלמה בוחבוט  על ידי שר החינוך הרב שי פירון. הטקס החגיגי יתקיים בעוד כחודש  בירושלים. 

במהלך שנת הלימודים תשע"ג סיירה ועדת הפרס בין היישובים שהתמודדו על הפרס החינוך ובחנו את מערך החינוך לפי תריסר קריטריונים שונים. על הפרס התמודדו  11 רשויות.  לאחר שסיימה את עבודתה העביר את המלצותיה לשר החינוך אשר אימץ כאמור את החלטת הוועדה להעניק את הפרס לעיר חיפה. בהודעת משרד החינוך נאמר כי פרס החינוך הישובי מוענק ליישובים שבלטו בהשקעה יתרה בחינוך וביצוע תכניות ותהליכים ייחודיים וחדשניים בתחום החינוך ביישובם. 

יונה יהב מודיע לעובדים על קבלת פרס החינוך
יונה יהב מודיע לעובדים על קבלת פרס החינוך (צילום: צבי רוגר)

ראש עיריית חיפה יונה יהב קיבל בסיפוק רב את שר החינוך שי פירון התקשר לראש העיר ובישר לו על ההחלטה. שלמה בוחבוט: "זו עוד הוכחה שמערכת החינוך העירונית היא מהמובילות ומהמתקדמות בישראל. 

בוחבוט קיבל טלפון מפירון 

השר פירון ושלמה בוחבוט
נרגשים. השר פירון ושלמה בוחבוט (צילום: ששון תירם)

מעלות תרשיחא זכתה לראשונה פרס החינוך. השר פירון התקשר השבוע לראש העירייה שלמה בוחבוט ובישר לו על הזכייה. "זו הוכחה נוספת לכך שיש לנו מערכת חינוך עירונית מצוינת ונוער איכותי", אמר בוחבוט, "אני גאה בתלמידים, במנהלים, בצוותי המורים ובכל מי שקשור לעשייה החינוכית הנפלאה בעירנו. מגיע לכולם יישר כוח. שמנו את החינוך בראש סדר העדיפויות ואני שמח שההשקעה הרבה שאנו מעניקים לתושבים נושאת פרי. נמשיך להזרים תקציבים ולהביא את הרפורמות החדישות ביותר והתוכניות האקדמיות המתקדמות ביותר על מנת לקדם את בני הנוער בעיר".

ההחלטה על הענקת הפרס התקבלה לאחר שב-17 בדצמבר ביקרה ועדת הפרס בעיר וקיבלה סקירה מפורטת מפיה של ארנה טל, ראש מנהל החינוך בעירייה, שהציגה את הפרויקטים הרבים המופעלים בעיר. ראש העיר פרס בפני חברי הוועדה את החזון החינוכי שלו ולאחר מכן סיירו חבריה בבתי ספר יהודים וערבים ביישוב וצפו בהצגה מיוחדת שהכינו התלמידים.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות