fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפועל מעלות הביסה 77:96 את הפועל צפת

שחקני מעלות חוגגים בסיום (צילום: הפועל מעלות)

הקבוצה של המאמן יוסי בוכניק השיגה את תוצאת המחזור, כשרשמה אתמול (ראשון) ניצחון חוץ יוקרתי בצפת. מעלות יודעת עליות ומורדות מתחילת העונה ובקבוצה שמחים על השיפור שחל בשבועות האחרונים וכי הבאתו של הרכז הצעיר שגב גרילק שהחל את העונה בהפועל עכו תהיה משמעותית להמשך.

מעלות שלטה משריקת הפתיחה וניצלה הגנה רכה של צפת בדרך ליתרון שיא של 20 נק' במהלך המחצית שהסתיימה לבסוף ביתרון 40:46 למעלות. במחצית השניה נמשכה המגמה רק שהפעם החבורה של בוכניק ידעה לשמור על ההפרש כל הדרך לניצחון 77:96.

שחקני מעלות חוגגים בסיום (צילום: הפועל מעלות)
שחקני מעלות חוגגים בסיום (צילום: הפועל מעלות)

 

יוסי בוכניק: "החיבור של הקבוצה על המגרש היה מדהים עם אנרגיות מטורפות שנתנו ביטוי להגנה לא מתפשרת והתקפה שהביאה להרבה מאוד נקודות ולניצחון חוץ משכנע. אין ספק שכל שחקני הקבוצה תרמו את חלקם המשמעותי והביאו לניצחון המתוק שהיה חשוב מאוד".

קלעו למעלות: רותם ברזילי 23, שגב גרילק 17, עמית קמרי 14, גיא גרינשטיין 10, ערן סודאי 9, בן פריינטה 9, רועי יחיא וולדי ירמישין 6 כ"א, אסף רוטנשטיין 3.

ביום שלישי 1.1.19 בשעה 20:00 מעלות תארח את הפועל עמק חפר.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות