fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הסגן של בוחבוט, ארקדי פומרנץ מתמודד לראשות העיר

עוד שני מועמדים הצטרפו השבוע למרוץ לראשות העירייה: ארקדי פומרנץ, סגנו של ראש העירייה בפועל, ושמעון זגורי, חבר המועצה.
ארקדי פומרנץ
ארקדי פומרנץ (צילום: יח"צ)
ארקדי פומרנץ
ארקדי פומרנץ (צילום: יח"צ)

חמישה מועמדים רצים לראשות עיריית מעלות-תרשיחא. שניים הודיעו על מועמדותם השבוע: חבר המועצה שמעון זגורי וסגן ראש העירייה בפועל ארקדי פומרנץ מישראל ביתנו. השניים מצטרפים לשלמה בוחבוט, ראש העירייה זה 37 שנים, ליאור לסרי ורלי עזרא.

פומרנץ היה בתחילת הקדנציה חבר אופוזיציה. לאחר שנה וחצי הוא חבר לקואליציה של ראש העירייה בוחבוט ומונה לסגנו. השבוע נפגש עם בוחבוט והודיע לו על התמודדותו. פומרנץ: "בוחבוט הבין את החלטתי ואיחל לי בהצלחה. אנחנו עדיין עובדים ביחסים טובים והכל בסדר, אבל אין ספק שיש מתח, הרי אנחנו מתמודדים האחד מול השני על אותו התפקיד. אין לי ספק שיש לי סיכויים טובים, שלמה היה ראש עיר 37 שנים, והגיע הזמן לשינוי אמיתי בכל התחומים. אני בטוח שהעובדה שמפלגת השלטון היא הליכוד ביתנו תעזור לנו להצעיד את העיר קדימה בתחום התחבורה, הדיור, התעסוקה ועוד".

 אתה חבר במפלגה שיחסיה עם הערבים לא הכי טובים, ומעלות-תרשיחא היא עיר מעורבת. איך זה מסתדר?

"הפעילות של הליכוד ביתנו ברמה הארצית שונה מהרמה המקומית. במעלות-תרשיחא. אני מעורב בכל מה שנוגע למגזר הערבי, אני מקורב אליהם ופותר בעיות רבות. אני מכיר את המנטליות הערבית ויש לנו כבוד הדדי. הרי אני הגעתי מארזיבג'אן שהיא מדינה מוסלמית, כך שההיכרות שלי עם העם הערבי היא מקרוב. אני פועל ואפעל למען התושב בלי קשר למוצאו, מינו או צבעו".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות