fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

החלו עבודות הפיתוח להקמת שכונת נאות אפק

שכונת נאות אפק, ממוקמת משני צדדי כביש עוקף הקריות, תיבנה לכל אורך הדופן המזרחית של שכונת צור שלום
שטח נאות אפק
שטח נאות אפק (צילום: עיריית קרית ביאליק)
שטח נאות אפק
שטח נאות אפק (צילום: עיריית קרית ביאליק)

בימים אלו החלו עבודות חישוף הקרקע ועקירת העצים על מנת לאפשר את פיתוח התשתיות העירוניות והכשרת המגרשים לבנייה. תהליך עקירת העצים אושר על ידי פקיד היערות של קק"ל והינו חלק מתנאי התוכנית שאושרה על ידי הוועדה המחוזית לתכנון ובניה בחיפה.

שכונת נאות אפק, שממוקמת משני צדדי כביש עוקף הקריות, תיבנה לכל אורך הדופן המזרחית של שכונת צור שלום, ממזרח לשכונה ממוקמת שמורת הטבע עין אפק. כאמור השכונה כלולה ב-"הסכם הגג" אשר יגדיל את כמות התושבים בעיר ל- 70 אלף נפש. התוכניות כוללות בין היתר בניה למגורים, מבני ציבור ומוסדות חינוך. פיתוח התשתיות במגרשים החדשים יבוצע על ידי העירייה במהלך משותף ומהיר של משרדי הממשלה השונים.

ראש העירייה אלי דוקורסקי: "מדובר במהלך שיאפשר לממש את הביקוש הרב לדיור בקריית ביאליק שלא מומש עד כה בהיעדר היצע דירות. על פי הסכם הגג יורחבו אזורי התעסוקה של קריית ביאליק, שיבטיחו את האיתנות הכלכלית של העיר. הרחבת העיר תאפשר לאלפי זוגות לצעירים ולמשפרי להקים בקריית ביאליק את ביתם. אני שמח שאנו יוצאים לדרך וכי התוכנית מתחילה להתממש".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות