fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

על טעויות משלמים

הפועל מטה אשר/עכו היתה קרובה להפתיע את אלופת סרביה, הכוכב האדום בלגרד, במסגרת המפגש הראשון בגביע האתגר האירופאי, אבל חוסר ניסיונה היה בעוכריה והיא הפסידה בתום מאבק צמוד. קפטן הקבוצה אלכס אוסוקין: "אפשר לנצח בגומלין"
נועם כץ
מחפש פתרונות לאירופה. המאמן נועם כץ (צילום: אדריאן הרבשטיין)

הפועל מטה אשר/עכו, שחזרה השבוע לאירופה, הפסידה במפגש הראשון שלה במסגרת גביע האתגר, לאלופת סרביה בשנתיים האחרונות, הכוכב האדום בלגרד, 3:0 (25:23, 25:22, 26:24). הדאבליסטית הישראלית נתנה פייט בכל המערכות שהיו שקולות, צמודות, מרתקות והוכרעו רק בשלבי הסיום ממש. לאונרדו דוס סנטוס, הוביל את מנחיתי מטה אשר/עכו עם 13 נק'. גומז חוארז ואלן קומל – 9 נק' כ"א, אלכס אוסוקין – 7 נק', סלבה בצ'קלה – 4 נק', אריאל כצנלסון – 3 נק'.

המאמן נועם כץ: "היינו קרובים לנצח כמעט בכל מערכה והפסדנו בגלל טעויות. הכוכב האדום זו קבוצה מצוינת ומאורגנת ובעיקר מנוסה במעמדים כאלה. למרות ההפסד, אני מרוצה מהיכולת שהצגנו ועם עוד קצת ניסיון אירופאי, גם אנחנו ננצח במשחקים כאלה". קפטן הקבוצה אלכס אוסוקין: "המשחק היה ממש צמוד ולא היה חסר שננצח. שיחקנו יפה, אבל עשינו שטויות שנבעו אולי בגלל חוסר הניסיון של רוב השחקנים שלנו במשחקים במסגרת אירופאית. אני מאמין שעם קצת יותר ריכוז, נוכל לתקן בגומלין ולנצח". משחק הגומלין בין השתיים ייערך בישראל בעוד שבועיים (יום רביעי, 19/11, שעה 19:45, היכל הספורט עין שרה בנהריה). ניצחון של מטה אשר/עכו ב-3 מערכות, יעביר את ההכרעה בהתמודדות למערכת זהב. כל ניצחון בתוצאה אחרת, יעלה את הסרבים לשלב הבא.

נועם כץ
מחפש פתרונות לאירופה. המאמן נועם כץ (צילום: אדריאן הרבשטיין)

בקבוצה מחפשים אחר מתנדב, דובר סרבית, אשר יתלווה לקבוצת הכוכב האדום בלגרד, במהלכה שהותה בישראל. המעוניינים מוזמנים ליצור קשר עם יו"ר מטה אשר/עכו, מיכאל קישון, בטלפון: 052-3664608.

ערב צאתה לסרביה, אירחה מטה אשר/עכו באולמה את מכבי הוד השרון, למשחק שהוקדם במסגרת המחזור השלישי. מטה אשר/עכו לא היטיבה לשחק, וכמעט הופתעה על ידי האורחים. המערכה הראשונה היתה בשליטה אדומה ונגמרה בניצחון מקומי, 17:25. המערכה השנייה היתה שקולה ומאוזנת, ולראשונה העונה איבדה מטה אשר/עכו מערכה, כשנכנעה ליריבתה, 27:25. המתח נשמר גם במערכה השלישית כשמטה אשר/עכו מזיעה בדרך לניצחון, 23:25. האורחים מהוד השרון לא נשברו ובמערכה הרביעית הצליחו להפתיע שוב בניצחון, 21:25. המערכה החמישית היתה הדרמטית מכולן והסתיימה בניצחון אדום דחוק, 15:17, ובסיום, 2:3 למטה אשר/עכו, שגם מאבדת נקודת ליגה ראשונה העונה. המאמן נועם כץ: "כשאמרתי שאנחנו לא מעל הליגה ושצפויים לנו מאבקים קשים, כולם צחקו. הוד השרון נתנה פה פייט אדיר והוכיחה שהדברים שלי לא נאמרו בשביל להנמיך ציפיות, אלא מראייה מפוכחת. דווקא במשחק הזה מי שהביאו את השינוי שסלל את דרכנו לניצחון היו שחקני הספסל ולא הכוכבים".

ביום שלישי הקרוב (11/11) תצא מטה אשר/עכו למשחק חוץ נגד הפועל ירושלים במסגרת רבע גמר גביע המדינה. יומיים אחר כך (יום חמישי, 13/11, שעה 19:30, נעמן), ייפגשו השתיים שוב, הפעם במסגרת המחזור הרביעי בליגת העל. האורחים מירושלים, יגיעו לצפון עם מאזן ניצחונות מושלם (3 מ-3).

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות