fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נחנכו 2 מסלולי אופניים חדשים – סינגל חניתה וסינגל מצובה

צילום באדיבות: RITVO PHOTOGRAPHY באדיבות אשכול גליל מערבי

ביום שישי (2.3.18) נחנכו ביער שלומי סינגל חניתה וסינגל מצובה. סינגל חניתה מצובה משלים את המסלול השלישי שסוגר רשת סינגלים יחיעם , כברי ,מצובה –חניתה יחד כולם 90 ק"מ של מסלולי רכיבה יפיפיים בנופי הגליל המערבי. אורך המסלולים: חניתה 18 ק"מ, מצובה 12 ק"מ.

סינגל חניתה מצובה עובר גם במצפור שהוקם לזכר יהודה שביט ז"ל. נקודת נוף יפיפייה אשר למרגלותיה פרוס נוף עוצר נשימה של הגליל המערבי ומטה אשר בפרט. עם כניסתו למסלול הסינגל, הפך המצפור למקום שוקק חיים ומשמח.

צילום באדיבות: RITVO PHOTOGRAPHY  באדיבות אשכול גליל מערבי
צילום באדיבות: RITVO PHOTOGRAPHY באדיבות אשכול גליל מערבי

סגן ראש מועצת מטה אשר, משה דבידוביץ: " הלב התרחב לי כאשר שמעתי מפי הרוכבים  שאלה שניים מהסניגלים היפים שידעה מדינת ישראל .זו היא דוגמה אחת מיני רבות לשיתוף הפעולה הפורה והמוצלח בין המועצה לבין קק"ל ומשרד התיירות. תודה לקק"ל ובמיוחד לירון אוחיון מנהל המפ"ק (מנהל פתוח קרקע) אחראי על יעור וקרקע ארצי שמקדם על ההשקעה והמאמץ רב בפיתוח תחום התיירות בגליל. תודה לשכננו ראש מועצת שלומי גבי נעמן, לשלי בן ישי וצוות  קק"ל. ללא השותפות והסיוע – 90 ק"מ של סינגלים של אופניים לא היו קיימים. תודה ליעל רון מנכ"לית אשכול גליל מערבי. לעידית וגל צחור מאפיק ישראל אשר רכבו ואמרו שזה אחד השבילים הכי טובים בארץ ואחרון חביב גלי רז שתמיד נחבא אל הכלים והיה אחראי על כל הקשר בין כל הנוגעים בדבר. בשם מועצת מטה אשר והתושבים ישר כוח ותמשיכו לבנות".

צילום באדיבות: RITVO PHOTOGRAPHY  באדיבות אשכול גליל מערבי
צילום באדיבות: RITVO PHOTOGRAPHY באדיבות אשכול גליל מערבי

ראש מועצת שלומי גבי נעמן הודה לכולם ואמר: "נשמח להמשיך לפרויקטים משותפים אלו שמביאים את הייחוד של הגליל המערבי אני שמח שזה נמצא באזורינו. תחום האופניים הוא חלוץ בתחום התיירות החדשה. אני מאמין שהיום אנחנו חונכים עוד חלק מהפאזל ההולך ונבנה של תיירות חוץ איכותית".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות