fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"לא יישאר יישוב בודד שלא יזכה בהטבות מס"

יורם ישראלי בהפגנה נגד הפגיעה בהטבות המס בשנה שעברה צילום: דורית ריטבו

ראש המועצה האזורית מטה אשר יורם ישראלי ממשיך את מאבקו במחאה על הקיצוץ בהטבות המס. יישובי מטה אשר פרוסים רוחבית מקיבוץ אפק ועד לקיבוץ חניתה. במתווה החדש של הטבות המס, נפגעו יישובי קו העימות ומהצד השני של במועצה ישנם יישובים שנכללו לראשונה בתוואי החדש.

למטה אשר הגיעו בשנים האחרונות הרבה זוגות צעירים שמתיישבים בהרחבות הבנייה בקיבוצים ובמושבים והטבת המס הייתה עבורם תמריץ להתיישב בגליל.

יורם ישראלי בהפגנה נגד הפגיעה בהטבות המס צילום: דורית ריטבו
יורם ישראלי בהפגנה נגד הפגיעה בהטבות המס
צילום: דורית ריטבו

ישראלי: "קיימתי גם השבוע דיונים אינטנסיביים בכנסת ובין היתר מול ח"כים משדולת הגליל והנגב. חברי כנסת מכל סיעות הבית, קואליציה ואופוזיציה מנסים לסייע לנו ובמיוחד למטה אשר. לא ניתן לקדם חקיקה בנושא הטבות מס עד לאישור תקציב המדינה בסוף שבוע זה. הובהר לנו על ידי גורמים בקואליציה, כי מתגבש מהלך מקצועי, שיאפשר פתרון הולם לעיוות שנוצר במהלך גיבוש מתווה הטבות המס, בכל הנוגע ליישובי הגליל המערבי.

גורמים בקואליציה טוענים שראש הממשלה ושר האוצר מתכוונים לסיים את חקיקת החוק להטבות מס בקריאה שנייה ושלישית עד סוף החודש, שכן במועד זה תיכנס לתוקפה החלטת בג"ץ , שמבטלת את הטבות המס לחצור, בית שאן וערד. במסגרת מרכז המועצות האזוריות אני ממשיך להיאבק על כך שבמועצות האזוריות לא יהיה מצב שיישאר יישוב בודד או מספר מועט של יישובים, שלא יזכו בהטבת מס. אם ניווכח שמסתמן הסדר שאינו תואם את מה שנמסר לנו נצא למאבק ללא פשרות". (רותם כבסה)

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות