fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

היום תיערך הלוויתו של יהודה שביט

הלוויתו של ראש המועצה האזורית מטה אשר יהודה שביט שנפטר אמש (שבת) תתקיים בשעה 16:30 בקיבוץ כברי
יהודה שביט בחגיגות הניצחון שלמטה הבחירות (צילום: דוברות)
יהודה שביט בחגיגות הניצחון שלמטה הבחירות (צילום: דוברות)

היום (ראשון) בשעה 16:30 בקיבוץ כברי, תיערך הלוויתו של ראש המועצה האזורית מטה אשר יהודה שביט, שנפטר אמש (שבת) בשעות הצהריים בביתו שבקיבוץ כברי, בן 62. שביט ככל הנראה נפטר מדום לב, כששהה בביתו יחד עם רעייתו נעמי, ולפתע חש ברע ונפל.

בהיוודע הדבר, מאות אנשים נאספו סביב ביתו. מהמועצה האזורית מטה אשר נמסר: "כולנו המומים וכואבים על לכתו בטרם עת של אדם, איש ציבור ומנהיג". גם חבריו של שביט, ראשי הרשויות בצפון היו המומים מדבר פטירתו בטרם עת.

ראש עיריית מעלות תרשיחא ויו״ר מרכז השלטון המקומי שלמה בוחבוט: "אנחנו בהלם. איבדנו אח, איש ציבור ראשון במעלה. במשך השנים שכיהנו ביחד כראשי רשויות, ובמיוחד שכיהנתי כיו"ר קו העימות היינו חברים קרובים ויצאנו למאבקים משותפים לטובת התושבים. יהודה היה איש אוהב אדם איש של יושר והגינות. זוהי אבידה גדולה למטה אשר ולראשי הערים בכלל. אני שולח תנחומים גדולים למשפחתו ולתושבי מטה אשר."

ראש עיריית נהריה ז'קי סבג: "תושבי נהריה השכנה, מחבקים את משפחת שביט שיקירם יהודה, ששימש כראש מועצת מטה אשר הלך לעולמו מדום לב. מהיכרות רבת שנים עם יהודה, אני יודע עד כמה השקיע את כל הלב והנשמה למען תושבי מטה אשר וקידומו של האזור והישובים. אני משתתף בצערה העמוק של משפחתו היקרה. זו אבידה קשה".

יהודה שביט ושרית חדד (צילום: יוסי כהן Yoosi Cohen)
יהודה שביט ושרית חדד (צילום: יוסי כהן Yoosi Cohen)

ראש עיריית עכו שמעון לנקרי: "אני המום מהידיעה על מותו הפתאומי של ראש מועצת מטה אשר. יהודה היה חבר אמיתי ושותף לדרך. מנהיג שידע לנתב את דרכו ולהצעיד את מטה אשר בשנים האחרונות. שיתופי הפעולה בין עכו למטה אשר היו למופת וזאת בזכות אישיותו המיוחדת של יהודה. קשה לי ברגעים אלה לדבר עליו בלשון עבר. אין ספק שזו אבדה גדולה ואנו נרגיש בחסרונו. אני שולח את תנחומיי לבני המשפחה היקרה".

ראש עיריית כרמיאל עדי אלדר: "יהודה איש יקר שאהב את מה שעשה ועשה זאת טוב. שיתפנו פעולה בפרוייקטים שונים גם בתקופת  היותי יו״ר מרכז השלטון המקומי וגם כראשי רשויות שכנות . צר לי וכואב לי על לכתו של יהודה מעימנו. אני שולח ניחומים למשפחתו ולכל תושבי המועצה האזורית מטה אשר״.
ראש המועצה המקומית שלומי גבי נעמן: "מותו הפתאומי של חברנו יהודה שביט הותיר אותנו המומים ומזועזעים. מותו מהווה  אבידה קשה למשפחתו היקרה ולכל ישובי המועצה האזורית מטה אשר והתושבים. כולנו משתתפים בצערה העמוק של המשפחה היקרה. יהי זכרו ברוך".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות