fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בואו לבקר אצל טלי בחצר

הגלריה המקסימה לעיצוב הבית, נמצאת במושב בצת ומציעה את כל הפריטים שתוכלו לחלום עליהם. כל זאת בצירוף קפה איכותי, עוגיות תוצרת בית ויחס אישי שיוציא אתכם תמיד מרוצים
טליה ראובני (צילומים: טליה ראובני)
טליה ראובני (צילומים: טליה ראובני)

במושב בצת, הירוק הפסטורלי והכפרי, לא רחוק מהכניסה, נמצאת הגלריה "אצל טלי בחצר – קפה גלריה, מתנות שכיף לקנות". הבעלים של המקום היא טליה ראובני, ילידת המושב שמתגוררת בו עד היום עם משפחתה, בעלה רון ושלושת ילדיה, בן, בן 27, לומד ראיית חשבון ברופין, ניצן, בן 25 עורך דין שלומד לתואר שני בגרמניה ובר, בת 20, חיילת. משפחת ראובני היא משפחה של חקלאים שלפני כ-11 שנה פתחה גם את הגלריה. מדובר בעסק משפחתי בניהול של טליה ובשיתוף של כל בני המשפחה.

טליה בהכשרתה היא מורה לחינוך גופני המתמחה בגיל הרך, הייתה מבעלי הקידי-פארק שהיה קיים בנהריה והיא עוסקת באמנות שנים רבות. היא מספרת: "לפני כ-11 שנים פתחנו את הגלריה לעיצוב הבית 'אצל טלי בחצר'. התחלנו בקטן וגדלנו והתרחבנו ועם הזמן הפכתי גם ליבואנית והתחלתי לייבא פריטי עיצוב מכל העולם לגלריה שלי ולחנויות בכל הארץ". אל הגלריה של טליה מגיעים אנשים מכל חלקי הארץ והיא נותנת מענה לכל אחד ולכל לפן בעיצוב הבית. יש שם פריטים מגוונים ומקסימים בעיצוב אקלקטי, מודרני, כפרי, וינטג', פרובנס ועוד.

טליה ראובני (צילומים: טליה ראובני)
טליה ראובני (צילומים: טליה ראובני)
גלריה מוכרת בכל הארץ. טלי בחצר  (צילומים: טליה ראובני)
גלריה מוכרת בכל הארץ. טלי בחצר (צילומים: טליה ראובני)
כל מה שצריך לבית. טלי בחצר  (צילומים: טליה ראובני)
כל מה שצריך לבית. טלי בחצר (צילומים: טליה ראובני)
רהיטי וינטג' ומגוון סגנונות. טלי בחצר  (צילומים: טליה ראובני)
רהיטי וינטג' ומגוון סגנונות. טלי בחצר (צילומים: טליה ראובני)

ראובני: "כל אחד יכול למצוא פה את הטעם שלו. האורחים שמגיעים מתקבלים בקפה ועוגיות תוצרת בית ואז מקבלים שירות מקצועי ואדיב הכולל ייעוץ בעיצוב והתאמת רצון הלקוח לפינה אותה הוא רוצה לעצב בביתו. אכפת לנו מאוד שהלקוחות ייצאו מרוצים ויותר מכך, שתהיה להם רכישה נכונה, כלומר רכישה שתתאים לחלל אותו הם רוצים לשדרג או לעצב, לטעמם האישי ולאופי שלהם. אנחנו בעצם מעניקים ללקוחות השראה ומציגים בגלריה גם פינות שלמות שיכולות להוות דוגמה לאיך זה ייראה בביתם. אנשים לפעמים מגיעים עם תמונות של הבית וכך אני עוזרת להם לבחור את מה שהכי מתאים עבורם. המטרה שלי היא לתת לאנשים אנרגיות חיוביות שייצאו מהמקום עם השראה ועם שינוי חיובי גם מבחינה אישית וגם מבחינה עיצובית. יש אצלנו הכל, וגם אם אין, נמצא ללקוח את המוצר שהוא מחפש".

בנוסף לכך, טליה גם מעצבת לאנשים באזור, לצימרים במושב ובאזור ולמשפחה צימרים משלה בשם "בר בבצת".

הגלריה של משפחת ראובני היא באמת מקום יוצא דופן. החלל בה מלא בפריטי עיצוב יפים, מעניינים ומיוחדים. הדבר לא נעלם גם מעיני הקהל שמגיע לשם ואוהב מאוד את המגוון, המרחב, החדרים השונים, ההפתעות הקטנות, האווירה הביתית והנעימה. גם המחירים שווים לכל נפש. המחירים של טליה הם מהיבואן לצרכן, דבר שעוזר לה להוזיל אותם משמעותית. בנוסף, טליה נותנת אצלה בגלריה במה לאמנים מקומיים שיצירות שלהם מוצעות גם הן למכירה.

בגלריה תוכלו למצוא תכשיטים, תיקים, ארנקים, כלי בית, ריהוט משלים, שידות, כורסאות, ויטרינות, הדומים, מראות, קונסולות, טקסטיל (מפות, ראנרים, כריות, מצעים), מנורות, שעוני קיר, שולחנות, פינות ישיבה, חפצי נוי, תמונות, שטיחים, פופים, עציצים, מסגרות, כלי הגשה, נרות לאווירה, פריטי קרמיקה ועוד.

ראובני: "בשל מבחר המוצרים המגוון אפשר גם למצוא כאן מתנה לכל גיל ולכל אירוע, ובנוסף אנחנו מציעים  גם גיפט קארד, אפשר להשאיר כאן רשימת מתנות למי שעושה חנוכת בית חדש, יש לנו גם מתנות לכלות, לחינות וערכת כלה ומתאריך 1 בדצמבר אנחנו מתחילים לארגן כאן אירועי יומולדת ומפגשים חברתיים קטנים בהם נציע מגוון מלוחים ומתוקים איכותיים על טהרת ה"פינגר פוד" _ פשטידות קטנות, סלט, קינוחי כוסות, מיץ סחוט טרי, קפה איכותי ועוד. האירועים מתקיימים אצלנו בגלריה בשעות העבודה שלנו שהן 10:00_17:00 ובתיאום מראש. האווירה האינטימית נותנת לנו אפשרות להשקיע במתארחים ולהעניק תשומת לב לכל אחד. כל אורח כאן חשוב לנו ואנחנו משקיעים בו המון. כמובן שזה גם משתלם לנו בטווח הארוך".

הלקוחות של "אצל טלי בחצר", מקבלים חוויית קנייה מהכניסה ועד היציאה שלהם מהמקום. על הכניסה הם נהנים מקפה ועוגיות שמעניקים את הסיפתח לביקור מהנה. ביציאה הם מקבלים מטליה המלצות שונות להמשך הבילוי שלהם בתוך מושב בצת. ראובני: "בצת הוא ישוב כפרי תיירותי. יש כאן המון עסקים שונים, צימרים, מסעדות ועוד, ואנחנו אוהבים לפרגן ולהפנות את הלקוחות שלנו אליהם".

כל חודשיים בערך הגלריה עוברת מתיחת פנים עיצובית, מתרעננת ומתחדשת. ראובני מסכמת: "אנחנו אוהבים לרענן ולחדש ולכן כל חודשים בערך אנחנו משנים את הנראות של המקום עבור הלקוחות שלנו. בסופו של יום אני שמחה, נהנית ואוהבת לעזור לאנשים לעצב את הבית בצורה שונה ולתפור להם את כל החבילה כך שייצאו הכי מרוצים שיש. הגלריה היא הבייבי שלי ולכן ההשקעה היא אינסופית בכל פרט ופרט".

מידע נוסף, תמונות ופעילויות שונות תוכלו למצוא בדף הפיסבוק "אצל טלי בחצר".  אצל טלי בחצר, מעצבים לכם את הבית. קפה עם מתנות שכיף לקנות. טל': 04-9809333, 0544680223, דוא"ל talyagallery@gmail.com.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות