fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אז למה לי פוליטיקה עכשיו

"משינה UNPLUGGED" הלהקה האהובה מודיעה על סיבוב חורף מחודש, גרסת 2013
משינה (צילום אלדד רפאלי)

משינה, הלהקה הישראלית העל זמנית חוזרת לסיבוב חורף עם המופע המדובר והמצליח "משינה UNPLUGGED" . מופע סוחף ומרגש המבוסס על שירי הלהקה מכל הזמנים , ביניהם: אז למה לי פוליטיקה עכשיו, בדרך אל הים, את לא כמו כולם, אחכה לך בשדות , הכוכבים דולקים על אש קטנה, ולצדם ביצועים ייחודיים לשירים שבדרך כלל לא זוכים לתשומת לב בהופעות החשמליות, ביניהם פולארויד, לא יכול לעצור את זה, כולם אומרים לי תזהר, אישה, בספסל ההוא מול האגם, קאנטרי ג'ו ועוד.

כל זאת בעיבודים וגרסאות ייחודיות ומספר הפתעות מפנקות לחורף 2013. גם בסיבוב הקרוב כמו בקודם יצטרפו שני אורחים המוכשרים,
יעל דקלבאום ופיטר רוט שצבעו את הבמה בקסם גדול ויחד עם משינה הפכו את הערבים הללו לבלתי נשכחים. בחורף אשתקד, תגובת הקהל הייתה מעבר לכל ציפייה וכל הכרטיסים אזלו. לאור תגובת הקהל, הלהקה תחזור לסיבוב חורף קצר כדי לחמם לנו את הערבים, כולל מופע אחד בבארבי אשר ישחזר את אותו ערב בלתי נשכח במועדון שהפך כולו למופע פולחן במודל MTV UNPLUGGED .

סדרת המופעים החורפית, באווירה האקוסטית יוצרים תחושה אותנטית וחד פעמית שסוחפת את הקהל לערב של שירה בציבור.
אורחת מיוחדת : ניקי, הכנרת והיוצרת בהרכב האלקטרוני DNA ומנגנת עם מיטב האומנים בארץ ובחו"ל, בביצועה משתמשת באפקטים מיוחדים היוצרים סאונד חשמלי ואנרגטי הסוחפים את הקהל .

אולם המופעים – קיבוץ כברי, יום חמישי, (10.1), קופה: 04-9952712

משינה (צילום אלדד רפאלי)

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות