fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"כששמעתי על הירי, התקשרתי אליו, הוא לא ענה לי"

חבר קרוב של ארמנדו עבדו ממעיליא שנרצח הבוקר באילת: "דיברתי איתו לפני 10 ימים, הוא היה מאושר. הוא אהב מאוד את אילת וסיפר לי שהוא הרים את הרמה של המלון. עצוב וחבל מאוד שזה נגמר ככה"
מלון לאונרדו באילת
"היה אמור לקבל קידום לשף". המלון שבו עבד ארמנדו עבד (צילום: תום גילת)

ארמנדו עבד, בן 34, תושב הכפר מעיליא בגליל המערבי, נרצח הבוקר (שישי) באילת. עבד מוכר מאוד בגליל המערבי, בעברו היה הבעלים של מסעדת "ריו דה ז'נרו" בכניסה לכפר.

עבד, עבד כטבח בבית המלון לאונרדו קלאב בעיר הנופש. צעיר אמריקני, בן 24, שפוטר אתמול מעבודתו במלון, חטף הבוקר לקב"ט המלון את הנשק והחל לירות לכל עבר בחדר האוכל. המוני האורחים נתקפו בחרדה, עבד נהרג במקום. היורה, אזרח ארצות הברית, שהגיע לארץ במשלחת של הסוכנות היהודית, נורה למוות על ידי שוטרים לאחר שהתבצר בחדרו וירה לעברם.

חבר קרוב של עבד סיפר ל"בלינקר": "הוא מאוד אהב את אילת והציעו לו להיות שף במלון. כל המנהלים הגדולים הכירו אותו. זה פשוט עצוב. כששמעתי על הירי, התקשרתי אליו, הוא לא ענה לי, ומיד התקשרתי למשפחה שלו.

מלון לאונרדו באילת
"היה אמור לקבל קידום לשף". המלון שבו עבד ארמנדו עבד (צילום: תום גילת)

"אני מכיר אותו מאז שנולד, היינו חברי ילדות. הוא היה אחלה בן אדם, נדיב ואמיץ, חבר שכיף להיות איתו. דיברתי איתו לפני 10 ימים, הוא היה מאושר. הוא אהב מאוד את אילת וסיפר לי שהוא הרים את הרמה של המלון. עצוב וחבל מאוד שזה נגמר ככה".

יו"ר הסוכנות היהודית, נתן שרנסקי, מינה בעקבות האירוע ועדה בראשות סמנכ"ל משאבי אנוש בארגון, משה שיף, כדי לבדוק את תהליך קבלתו של החניך האמריקני לתוכנית "אורנים" באילת. שרנסקי הביע צער עמוק על אובדן חיי אדם וציין כי מדובר באירוע חריג.

תוכנית "אורנים" היא אחת מבין כ-200 תוכניות הנתמכות על ידי פרויקט "מסע", המשותף לממשלת ישראל ולסוכנות היהודית.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות