fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תודה על כל מה שנתתם

בראש מורם: הפועל שלטל כרמיאל סיימה את דרכה בליגת החופים של ישראל אחרי הפסד בחצי הגמר לאלופת העונה שעברה, כפר קאסם, 6:3. בעלי הקבוצה נתנאל הררי: "גאה בהישג"
עמדו ביעד. הררי (משמאל) עם הצוות המקצועי: המאמן קוסטיקה, המנהל המקצועי צביקה דונט ומשה פרנקו (צילום: אלכס הובר)

עוד לפני שריקת הפתיחה שהוציאה את ליגת החופים של ישראל לדרך, הציב לעצמו מייסד, מקים ובעלי הקבוצה נתנאל הררי, מטרה: להגיע לחצי הגמר.

אחרי שהעונה הראשונה הסתיימה במאבק הישרדות ובעונה השנייה הצליחה הקבוצה לעלות לשלב רבע הגמר, הררי רצה להמשיך את ההתקדמות. והוא אכן עשה את זה.

הפועל שלטל כרמיאל אומנם נעצרה בחצי הגמר כשהפסידה לאלופת העונה שעברה כפר קאסם, 6:3, אבל היא בהחלט ראויה לכל המחמאות.

כרמיאל התייצבה למשחק ללא מלך השערים שלה שרון גורמזנו, שחתם בהפועל אשקלון מליגת העל, ללא חלוץ נבחרת ישראל ויטלי גנון (פצוע), וללא שני כוכבי נבחרת פורטוגל בכדורגל חופים, מאדג'ר סרויה ודוארטה ויואו, שנאלצו לחזור לארצם כדי להשתתף במונדיאל כדורגל חופים. גם המאמן נמרוד קוסטיקה, שמשמש כעוזרו של המאמן קובי רפואה במכבי פ"ת, נעדר, עקב שהות במחנה אימונים בחו"ל.

עמדו ביעד. הררי (משמאל) עם הצוות המקצועי: המאמן קוסטיקה, המנהל המקצועי צביקה דונט ומשה פרנקו (צילום: אלכס הובר)
עמדו ביעד. הררי (משמאל) עם הצוות המקצועי: המאמן קוסטיקה, המנהל המקצועי צביקה דונט ומשה פרנקו (צילום: אלכס הובר)

למרות זאת, כרמיאל נתנה פייט אדיר והקשתה מאוד על היריבה העדיפה. כרמיאל החזיקה מעמד 12 דקות לפני שספגה את הראשון, אך דור הלוי דאג לאזן ל-1:1. כפר קאסם עלתה ל-1:2, אבל אבי מלכה, השווה ל-2:2. כפר קאסם החזירה לעצמה את היתרון בצמד מהיר, 2:4, אבל כרמיאל חזרה למשחק עם שער של עומר הלוי, 4:3. בדקות הסיום, השחילה כפר קאסם שני שערים נוספים בדרך להבטחת הניצחון.

למרות ההפסד וההדחה בחצי הגמר, הררי מסכם את הטורניר בסיפוק רב.

"אני גאה בהישג ובכל אחד מחבריי לקבוצה, שהיו שותפים מלאים להצלחה", אמר הררי, "הצבנו לעצמנו יעד, להגיע לחצי הגמר, ועמדנו בה. היתה לנו עונה מדהימה עם המון סיפוק ורגעי אושר. הצלחנו להביא לארץ את הכדורגלן הטוב בעולם בכדורגל חופים, ונהנו מחוויה מטורפת. אני עדיין באופוריה מגודל ההישג ורוצה להודות לכל חבריי לקבוצה: ליד ימיני ושותפי עומר דרור, למנהל המקצועי קיצי דונט, למאמן נמרוד קוסטיקה, למשה פרנקו, לכל אחד ואחד מהשחקנים שהפכו את הקבוצה למשפחה אחת גדולה, למשה קונינסקי מעיריית כרמיאל, לשלומי ועידן אוחנה מחברת שלטל, לאלון אזולאי מקבוצת תגלית שתרמה 80 חולצות וכובעים לאוהדים, לאייל קמחי מעמותת הספורט ולכל אלה שתמכו וסייעו בהקמת הקבוצה. בשנה הבאה, בעזרת השם, השאיפה היא לעלות עוד שלב ולבנות קבוצה טובה ואיכותית שתגיע עד לגמר".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות