fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שוטר הורשע במעשה מגונה והפרת אמונים

שוטר ששירת במשטרת משגב, הורשע היום (ראשון) בעבירות של מעשים מגונים. כתב האישום הוגש על ידי מח"ש. בעדות אחת עולה כי המתלונן הוזמן לחקירה בתחנה במהלכה הנאשם ליטף את חזהו, ניסה לחבקו ולנשקו.
שוטר צילום אילוסטרציה
צילום אילוסטרציה

בית המשפט השלום בחיפה, כב' השופט יחיאל ליפשיץ, הרשיע היום (ראשון) שוטר, בעבירות של מעשה מגונה והפרת אמונים.

על פי כתב האישום, אשר הוגש נגד השוטר על ידי המחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש), שירת הנאשם בתקופה הרלבנטית לכתה האישום  במשטרת משגב. המתלונן זומן להגיע לחקירה במשטרת משגב וזאת לאחר שדווח כנעדר על ידי משפחתו מספר ימים לפני כן.

שוטר צילום אילוסטרציה
צילום אילוסטרציה

המתלונן הגיע לחקירה ונחקר על ידי הנאשם. בתחילת חקירתו הוא נחקר בקצרה אודות סיבת זימונו לעדות, אולם בהמשך הוא נשאל על ידי הנאשם באם הוא סובל מסטיות מיניות. לאחר מכן, קם הנאשם מכיסאו, נעמד מאחורי המתלונן (שישב על כיסא) עיסה וליטף את צווארו.

לאחר מכן, חזר הנאשם לשבת והחל לספר למתלונן פרטים אודות חייו האישיים, מסר לו את מספר הטלפון הפרטי שלו, הציע למתלונן להתקשר אליו וכן העלה את האפשרות שהשניים יצאו לשתות יחד או יתאמנו יחד.

בהמשך, עיסה הנאשם בשנית את צווארו של המתלונן והאחרון ביקש לעזוב את חדר החקירות ולכן קם וביקש ללחוץ את ידו של הנאשם, אולם אז אחז הנאשם בידו של המתלונן, משך אותו אליו, כך שהנאשם עמד מאחורי המתלונן, ליטפו בגבו, הרים את חולצתו של המתלונן וליטף את חזהו, פטמותיו ובטנו.

המתלונן הדף את הנאשם, אולם האחרון הדף את המתלונן אל הקיר, נצמד אליו, נישק אותו על לחיו וכן ניסה לנשקו על פיו בעודו אוחז בראשו של המתלונן. המתלונן הדף את הנאשם ממנו, פתח את דלת חדר החקירות ועזב את התחנה.

לאחר ניהול הוכחות קבע בית המשפט כי:" … עדותו של המתלונן היתה מהימנה ואמינה…" וכי: " מהראיות שהובאו בפני בית המשפט, עלה באופן ברור וחד משמעי כי המתלונן עבר חוויה טראומטית ומטלטלת.

 על בסיס קביעות אלו הרשיע, כאמור, בית המשפט את הנאשם בכתב האישום שייחס לו עבירות של מעשה מגונה והפרת אמונים. התיק נוהל על ידי עו"ד מיכל פרייסמן, מהמחלקה לחקירות שוטרים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות