fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ראשי רשויות בצפון למשטרה: אל תכנסו לכפרים ערביים

20 ראשי רשויות ערביות מבקשים להרגיע את השטח בעקבות ההסלמה
אחמד דבאח
אחמד דבאח (צילום: עליזה רוזן)
אחמד דבאח
אחמד דבאח (צילום: עליזה רוזן)

רב ניצב יוחנן דנינו ומפקד המחוז הצפוני, ניצב זהר דביר, נפגשו השבוע עם ראשי הרשויות ביקשו להמנע מכניסת כוחות משטרה לכפרים מפכ"ל המשטרה, רב ניצב יוחנן דנינו, ומפקד המחוז הצפוני, ניצב זהר דביר, נפגשו ביום שני בצהריים עם כ-20 ראשי רשויות ערביות מתחום המחוז הצפוני. המפגש נערך במטה מחוז הצפון. במפגש אמר המפכ"ל: "משטרת ישראל לא תאפשר הפרות סדר והתפרעויות, ותנקוט ביד קשה נגד מפירים הסדר".

רנ"צ דנינו אמר גם , כי הוא מעריך את מאמציהם של מנהיגי הרשויות הערביות להרגעת הרוחות ואת ניסיונותיהם להשיב את החיים לשגרה. ראש מועצת דיר אלאסאד אחמד דבאח, מי שכיהן כחבר כנסת מטעם סיעת קדימה , אמר כי ראשי הרשויות הפצירו במפכ"ל שלא להכניס שוטרים ליישובים, ובכך למנוע עימותים חריפים עם המפגינים, שעלולים להביא לנפגעים. אלו כלקחים אחדים ממהומות שנת 2000 .

דבאח: "ביקשתי ממפכ"ל המשטרה, שיבקש מראש הממשלה למתן את הצעדים שלצעדי הממשלה. שידברו ושיציגו דברים לטובת כולם. אין דרך אחרת, רק לחיות ביחד. יש מקום לכולם".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות