fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קונינסקי יביא לכם את זאפה לכרמיאל

המועמד לראשות העירייה נפגש עם בעלי רשת המועדונים. מציע להפוך את מרכז ברוך ונגר למוקד מופעים סדיר שיופעל כשלוחה של מועדוני זאפה
משה קונינסקי בזאפה (צילום: יח"צ)
משה קונינסקי בזאפה (צילום: יח"צ)

המועמד לראשות עיריית כרמיאל ויו"ר תנועת רק כרמיאל משה קונינסקי נפגש בשבוע שעבר במשרדי הנהלת הזאפה בתל אביב עם רותי הכהן ויוני פיינגולד מבעלי רשת מועדוני ההופעות. קונינסקי הציע לבעלי החברה ליזום שיתופי פעולה תרבותיים בכרמיאל דוגמת אלה הקיימים כיום במספר רשויות.

"בכוונתנו לעורר את העיר מתרדמתה ולהפכה לעיר שוקקת חיים משופעת באירועי תרבות וקהילה. בשלב הראשון, אנו מציע להפוך את מרכז ברוך ונגר למוקד מופעים סדיר שיופעל כשלוחה של מועדוני זאפה, ובשאר הימים ישרת את הקהילה המקומית לאירועים", אמר השבוע קונינסקי.

משה קונינסקי בזאפה (צילום: יח"צ)
משה קונינסקי בזאפה (צילום: יח"צ)

בעלי החברה הודיעו כי ישקלו בחיוב את הבקשה וישלחו צוות מטעמם לבדוק את מתקני ההופעות ואת ההיתכנות הכלכלית של המיזם המשותף. בהמשך, יעבירו טיוטת הצעה לשיתופי פעולה אפשריים.

"תרבות היא כלי חשוב בחיי הקהילה. תרבות, אומנות, בידור, מחול והרחבת הידע הם חלק מהשירותים החשובים שעל עירייה לספק לתושביה. זו חובתה של העירייה לקיים פעילויות תרבות שיעשירו את שעות הפנאי. אנו נפעל להעמיק ולהרחיב את התרבות בכרמיאל. עיר עם תרבות היא עיר חיה".

רשת זאפה כוללת את מועדוני ההופעות זאפה תל אביב, זאפה הרצליה, זאפה ירושלים, זאפה חיפה, זאפה אמפי שוני, כרם ברקן ועוד. מועדוני זאפה ממותגים כמקומות אקסקלוסיביים להופעות ואירועים וכבית חם לאמנים ולתעשיית המוזיקה. בבימות זאפה מתארחים מיטב אמני ישראל בהופעות ישיבה או עמידה אינטימיות וייחודיות.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות