fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עזרא פיק הלך לעולמו

עזרא פיק
עזרא פיק

עזרא פיק מראשוני העיר הלך לעולמו היום (שלישי) בערב. פיק היה מראשוני ומייסדי העיר כרמיאל. כזוג צעיר הוא ורעייתו אורה הגננת הראשונה של כרמיאל. כבר בראשית דרכו היה איש ציבור ודאג , כנציג הסוכנות היהודית בעיר, לקלוט את העולים, לסייע להם, הן בצרכים הפיסיים והן בתעסוקה ובהדרכה.

פיק היה חבר מפלגת העבודה ונבחר לתפקיד מזכיר מועצת הפועלים . בתפקיד זה שימש 18 שנים. במסגרת תפקידו סייע לעובדים ולתעשייה בעיר, גידל דורות של צעירים מעורבים בחיי הקהילה בעיר. הוא שימש בתפקידים בכירים בהנהלת קופת חולים כללית. בהמשך חייו הציבוריים נבחר כחבר מועצת העיר.

פיק ורעייתו אורה תיבד"ל נבחרו בנפרד כל אחד בשנה אחרת ליקירי העיר , כל אחד בזכות עצמו. בכך הפכו לזוג היחיד שעד כה אחז בתואר המכובד.

הלך לעולמו
הלך לעולמו.  עזרא פיק

פיק היה איש חם ואוהב אנשים ובשירותם ראה שליחות גדולה. עם הליכתו אנחנו נפרדים מדור המייסדים של כרמיאל ומאיש ציבור אהוב ורב פעלים. סגנית ראש העירייה שולה כהן, מי שנבחרה לתפקיד מזכירת מועצת הפועלים עם פרישתו של פיק אמרה לצפון1 : "כמי שעבדה לצידו משך שנים רבות וזכתה לאמונו ולתמיכתו והדרכתו, אני עצובה מאוד על הסתלקותו,משתתפת באבלה של המשפחה. יהי זכרו ברוך".

יו"ר ההסדרות במרחב יואב קליין אומר לצפון1: "ההסתדרות במרחב כרמיאל , נבחריה ועובדיה מרכינים ראש ומבכים את לכתו של עזרא פיק, ממייסדי העיר ומבוניה. ביסס רבות את מעמד העובדים בכרמיאל והיה איש של נתינה ועזרה לזולת, איש של ערכים וצדק"

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות