fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עוז עמד להשתחרר בעוד שבעה חודשים ונהרג

הלווייתו של סמ"ר עוז מנדלוביץ' בן 21 מהיישוב עצמון נערכה היום בבית העלמין במשגב. חבריו: "הוא רצה להתגייס להכי טוב שאפשר"
הלווייתו של עוז מנדלוביץ מאבטליון (צילום: אלכס הובר)
הלווייתו של עוז מנדלוביץ מאבטליון (צילום: אלכס הובר)
עוז מנדלוביץ'
עוז מנדלוביץ' (צילום עצמי)

אבל כבד ירד היום על יישובים הקהילתיים עם דבר מותו של סמ"ר עוז מנדלוביץ ז"ל מהיישוב עצמון במועצה האזורית משגב. עוז בין 13 החיילים שנהרגו בפעילות של חיילי גולני ברצועת עזה.  מנדלוביץ', בן 21 במותו, הותיר אחריו הורים:  עופר ואסנת מנדלוביץ', אחות: שחן (16) ואח: רועי ( 13). עוז עמד להשתחרר מצה"ל בעוד שבעה חודשים, היו לו תכניות לגיחות לחו"ל לצד לימודי כלכלה. 

"ילד חזק וממגנט"
סמ"ר מנדלוביץ' למד בבית הספר העל יסודי במשגב וסיים במחזור כ"ג. הוא היה בחור מבריק שהתעניין בתחומים רבים ומגוונים: היה כנר מצטיין ולצד זה אלוף הארץ באבלון (משחק חשיבה) לכיתות ה' – ו' וספורטאי מצטיין בריצות ארוכות ובכדורגל. "ילד חזק וממגנט", כך כפי תיארו אותו מוריו.

לקראת הגיוס לצבא, השקיע והתאמן, רץ במשך שעות ביערות והתקבל לגדוד הסיור של גולני (גדס"ר). חבריו ידעו כי הוא שואף להגיע למקום הכי טוב. כאשר נשאל על ידי חבריו לאן הוא רוצה להתגייס, תשובתו הייתה: "הכי טוב שאפשר".

הלווייתו של עוז מנדלוביץ מאבטליון (צילום: אלכס הובר)
הלווייתו של עוז מנדלוביץ מעצמון (צילום: אלכס הובר)
סבתו של עוז מנדלוביץ נפרדת
סבתו של עוז מנדלוביץ נפרדת (צילום: אלכס הובר)

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות