fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נבחר משרד אדריכלים לתכנון פרויקט היוקרה כרמי סלקטד

פרויקט סלקטד (הדמייה: נור שגראווי)
פרויקט סלקטד (הדמייה: נור שגראווי)
פרויקט סלקטד (הדמייה: נור שגראווי)
פרויקט סלקטד (הדמייה: נור שגראווי)

חברת שגראוי ייזום ובנייה (SBC), בחרה משרד האדריכלים המוביל "משה ציון אדריכלים _ אדריכלות ובינוי ערים" מחיפה לתכנן את פרויקט היוקרה החדש כרמי סלקטד בהר כרמי בכרמיאל, שיציע דירות ארבעה וחמישה חדרים גדולות ומרווחות במיוחד עם מרפסות גדולות בבניין שיהיה מודרני ויוקרתי ויבנה על פי הסטנדרטים הגבוהים ביותר שנראו באזור.

פרויקט כרמי סלקטד יכלול על פי התכנון כ~42 יח"ד גדולות ומרווחות במיוחד עם מרפסות גדולות על מגרש בשטח של יותר מ~6686 מ"ר, שבו החברה זכתה במכרז של רשות מינהל מקרקעי ישראל (רמ"י) ושילמה תמורתו כ~9.25 מיליון שקלים. בחברה מעריכים כי תוך מספר חודשים תחל הבנייה וכי עד שנתיים מהיום הפרויקט יאוכלס כולו. שיווק הפרויקט, יתבצע על ידי חברת אשגב שיווק פרויקטים בע"מ.

חברת שגראוי ייזום ובנייה (SBC), אכלסה לאחרונה את פרויקט היוקרה סלקטד כרמיאל, שהוקם במיקום הטוב ביותר בעיר, ברחוב אשכולות וכעת, נותרה בו למכירה דירה אחרונה, חמישה חדרים כ~120 מ"ר פלוס מרפסת מרווחת בפרויקט במחיר של 1.350 מיליון שקלים. מועד האכלוס מידי.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות