fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מ. ס. כרמיאל יצאה לדרך

הקבוצה, בהדרכת המאמן החדש איתי מרדכי, פתחה השבוע את הכנותיה לעונה הקרובה. לאור העובדה שהקבוצה תשתתף בחודש אוקטובר בטורניר בינלאומי בהונגריה, הוחלט על ביטול מחנה אימונים מרוכז
מעריצות צמודות. אילן סויסה נפרד מבנותיו ופותח עונה חדשה (צילום: מיכה פישנזון)
מעריצות צמודות. אילן סויסה נפרד מבנותיו ופותח עונה חדשה (צילום: מיכה פישנזון)
מעריצות צמודות. אילן סויסה נפרד מבנותיו ופותח עונה חדשה    (צילום: מיכה פישנזון)
מעריצות צמודות. אילן סויסה נפרד מבנותיו ופותח עונה חדשה (צילום: מיכה פישנזון)

מ. ס. כרמיאל, בהדרכתו של המאמן איתי מרדכי, החלה השבוע את אימוניה לעונה הקרובה. 24 שחקנים התייצבו לאימון הפתיחה, ביניהם לא פחות מ-10 שחקנים חדשים שהגיעו להתרשמות. הקשר עדי אלישע, שניסה את מזלו בקבוצות בכירות יותר, סיכם בסופו של קיץ בעירוני בית שאן.

המגן-קשר גבי מלול, ששיחק בעונה שעברה בהפועל צפת, איתה גם העפיל לליגה ב', החל להתאמן בכרמיאל ונראה שהוא בדרך חזרה לקבוצה. מי שעוד מתאמנים הם הבלם שרון מלכה, שלא שיחק בשנתיים האחרונות ומבקש לחזור לפעילות, והמגן הימני מאור אושרי ממכבי צור שלום. עוד לפני אימון הבכורה שלו בקבוצה, כינס המאמן החדש איתי מרדכי את השחקנים ואמר להם: "אני לא רוצה להציב כרגע מטרות לעונה הקרובה, כי רק בעבודה קשה אפשר להצליח ולהגיע ליעדים. אני מצפה מכל שחקן לתת מעצמו את המקסימום כי רק יחד, כקבוצה, נוכל להגיע להישגים".

העונה תפתח ב-13 בספטמבר, במסגרת הסיבוב הראשון של גביע המדינה. שבועיים לאחר מכן, ב-26 בספטמבר תפתח הליגה. בימים הקרובים אמורה ההתאחדות לכדורגל לקיים את הגרלת המשחקים בגביע ובליגה. ראשי המועדון החליטו לוותר על קיום מחנה אימונים מרוכז, זאת נוכח העובדה שבחודש אוקטובר, תמריא הקבוצה להונגריה, שם תייצג את ישראל במוקדמות אליפות אירופה לקבוצות חובבניות. קפטן הקבוצה אילן סויסה התייחס לכך ואמר: "מאחר ואנו משתתפים בטורניר שיימשך שבוע ימים, במהלכו יהיו לנו גם משחקים נגד יריבות שונות, זה מהווה עבורנו מחנה אימונים מצוין".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות