fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מתה במהלך בדיקה שגרתית

משרד הבריאות בודק את נסיבות מותה של אמירה גאנם מסאג'ור שמתה בבדיקת גסטרוסקופיה שגרתית
תחנת כרמיאל
תחנת כרמיאל (צילום: אלכס הובר)

ביום שישי שעבר, הגיעה אמירה גאנם, בת 58 מהכפר סאג'ור למרפאה בכרמיאל, על מנת לבצע בדיקת גסטרוסקופיה שגרתית. במהלך הבדיקה היא נכנסה למצוקה נשימתית, מה שהביא בסופו של דבר למותה. למרפאה הופנתה גאנם מהקופה בה היא חברה.
על שאירע מספר הבעל פאהד גאנם: "היא נכנסה לבדיקת גסטרוסקופיה, משהו רגיל. אחרי כמה זמן, כשהבנתי שזה לוקח יותר זמן מהדרוש, הקשתי בדלת וביקשתי להיכנס. לא הייתה כל תשובה, לכן המתנתי עוד, כדי לא להפריע.

כעבור זמן נוסף יצא אחד הרופאים שהסביר לי כי אשתי איבדה את ההכרה וכי הוזמנה ניידת טיפול נמרץ". בינתיים הזעיק גאנם את ילדיו שהגיעו ובמקביל משטרת כרמיאל דווחה על האירועים.

פאהד גאנם: "הגשנו תלונה במשטרה. אני בטוח, כי משרד הבריאות יחקור ויגיע למסקנות באשר לאירוע וכך גם המשטרה. אני רוצה לציין שמשטרת כרמיאל פעלה ברגעים הקשים האלה ללא דופי".

תחנת כרמיאל
הגופה נשלחה לבדיקה פתולוגית. תחנת כרמיאל (צילום: אלכס הובר)

המקרה נחקר

ממשרד הבריאות נמסר: "נסיבות המקרה נבדקות, עדיין אין תוצאות".

ממד"א נמסר בתגובה: "כונן מד"א שהגיע בתוך דקות ספורות למקום האירוע ביצע בחולה פעולות החייאה. צוות ניידת טיפול נמרץ שהגיע למקום הצטרף לפעולות ההחייאה המאומצות והממושכות. מאמצי ההחייאה והפעולות הרפואיות נמשכו גם במהלך פינוי החולה לבית החולים בנהריה, שם נקבע מותה".

סגן מפקד משטרת כרמיאל, רפ"ק אמג'ד שיח': "גופתה של המנוחה נשלחה לבדיקה פתולוגית, הממצאים טרם התקבלו. המקרה נמצא בבדיקת משרד הבריאות. אנחנו בודקים רק את ההיבט הפלילי".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות