fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לשכת גיוס ניידת של צה"ל הגיעה לכרמיאל

הניידת נועדה לתת מענה ומידע לנערים ונערות בגילאים 16–18 שקיבלו צו גיוס ראשון, או לאלה שכבר עברו את המיונים הראשונים ונשארו עם שאלות לגבי המשך תהליך גיוסם לצה"ל
ניידת לשכת גיוס בכרמיאל (צילום: דוברות)
ניידת לשכת גיוס בכרמיאל (צילום: דוברות)

לשכת גיוס ניידת של יחידת מיט"ב, הגיעה בסוף השבוע שעבר לכרמיאל, ביוזמת השירות למתבגרים, צעירות וצעירים של משרד הרווחה.

הניידת נועדה לתת מענה ומידע לנערים ונערות בגילאים 16–18 שקיבלו צו גיוס ראשון, או לאלה שכבר עברו את המיונים הראשונים ונשארו עם שאלות לגבי המשך תהליך גיוסם לצה"ל.

הניידת התמקמה ברחבת העירייה, והופעלה על ידי חיילי היחידה שעמדו לרשות הנערים וענו על שאלותיהם, נתנו ייעוץ ועוד. במפגש נכחו חניכי ומדריכי המועדונים, עובדות סוציאליות המטפלות בנערות, בנערים ובמועדוניות המתבגרים בעיר, וכן המפקחת של השירות למתבגרים צעירות וצעירים של משרד הרווחה.

הנערים והנערות הגיעו בליווי מדריכים ממועדוני הנוער, השייכים למיהל לשירותים חברתיים. הליווי האישי של המדריכים סייע לכל אחד מבני נוער למקד את שאלותיהם ולקבל מידע חשוב עבור ההכנה לצו הגיוס הראשון או המשך תהליך הגיוס וייעול התהליכים.

נושא הגיוס לצה"ל עומד במרכז התכנים והפעילויות במועדוני הנוער, במיוחד עבור המשתתפים הבוגרים, המבקשים להתגייס לשירות איכותי ומיטבי. צוות הניידת הנגיש עבור בני הנוער את כל הנושא של צה"ל בכלל והליכי הגיוס בפרט.

ניידת לשכת גיוס בכרמיאל (צילום: דוברות)
ניידת לשכת גיוס בכרמיאל (צילום: דוברות)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות