fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כרמיאל: שלמה ממן נבחר למנהל האומנותי של פסטיבל המחול

ועדת הבחירה בחרה בממן לתקופה של שלוש שנים. ממן מסכם: "עברתי תקופה מאוד לא קלה, היה לי חשש גדול שיבחרו במישהו אחר". מנכ"ל הפסטיבל אהרון סולומון, מברך ומגלה מתי ייערך פסטיבל המחול לשנת 2015
שלמה ממן
שלמה ממן (צילום: אלכס הובר)

שלמה ממן נבחר בשנית למנהל האומנותי של פסטיבל המחול בכרמיאל ולמשך השלוש שנים הבאות. השבוע בחרו חברי הועדה בממן, החלטה שהתקבלה פה אחד. הליך המכרז התקיים בשני שלבים: בחינת הצעות של כלל המועמדים ולאחר מכן סבב ראיונות למועמדים שעברו לשלב השני. 

ממן: "אני שמח שזה מאחוריי. ההחלטה נותנת הרגשה טובה ומביעה אמון ביכולת שלך. אני מאמין שהבאתי רעיונות חדשניים וטובים שיבואו לידי ביטוי כבר בפסטיבל הקרוב. נכון שישנם קשיים כי בסופו של דבר אנחנו תלויים בתקציבים שיוקצו לנו אבל אני אופטימי. בכל מקרה עכשיו שהסתיים התהליך ואפשר להתחיל לעבוד במלוא המרץ.  עברתי תקופה מאוד לא קלה, היה לי חשש גדול שיבחרו מישהו אחר כי לך תדע מה יכול לעבור לאנשים בראש".

שלמה ממן
רעיונות חדשים. שלמה ממן (צילום: אלכס הובר)

מנכ"ל פסטיבל מחול כרמיאל אהרון סולומון: "הודעתי מראש שאקבל כל החלטה שתתקבל על ידי הועדה, אני מברך על בחירתו של שלמה ממן אשר עושה עבודה מקצועית וטובה. חשוב לנו להמשיך ולקדם את הפסטיבל המהווה אירוע מרכזי בעשייה התרבותית בעיר".

ראש העירייה עדי אלדר הוסיף:" אני שמח ששלמה נבחר לתפקיד, הוא הוכיח את עצמו ועושה עבודה נהדרת . הצלחת הפסטיבל היא הצלחה של כולנו שכן הוא מהווה את גולת הכותרת של אירועי התרבות בעיר ומביא אלינו רבבות של אנשים". תרשמו פסטיבל מחול כרמיאל ייערך ב-28-30 ליוני 2015. 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות