fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כרמיאל: מבצע חירום להצלת 18 כלבים בריאים ממוות

אלונה ארנון ותמי מאירוביץ הקימו את עמותת אסופים במטרה אחת ויחידה, להציל את הכלבים האומללים ממוות אחרי שהבעלים נטשו אותם ללא רחם. ביום חמישי הבא, 28 למאי, כלבים ינשמו את נשמתם האחרונה
פיט אחרי השיקום (צילום: עצמי)
"בצק שמרים של אהבה". פיט אחרי השיקום (צילום: עצמי)

שתי נשים מדהימות ואמיצות מכרמיאל מנסות להציל ממוות 18 כלבים בריאים ומקסימים כל כלב שיאומץ לפני כן חייו יינצלו. ביום חמישי הבא, 28 למאי, כלבים ינשמו את נשמתם האחרונה. 18 כלבים מכל הסוגים כשהמשותף לכולם זה שהם ננטשו ברחובות וחלקם הובאו ישירות להסגר.  עמותת אסופים יוצאת במבצע חירום להצלת חייהם. אלונה ארנון ותמי מאירוביץ הקימו את עמותת אסופים במטרה אחת ויחידה, להציל את הכלבים האומללים ממוות אחרי שהבעלים נטשו אותם ללא רחם.

על הקמת העמותה הן מספרות: " במדינת ישראל, הדרך להילחם במגפת הכלבים המשוטטים היא ללכוד אותם למכלאות עירוניות/רשותיות לזמן מוגבל בהחלט. בתום ימי החסד הכלבים שלא אומצו או נקלטו על ידי עמותה מורדמים. זאת הסיבה שהביאה אותנו להקמת עמותת אסופים . עמותת אסופים למען כלבי הצפון הינה עמותה ללא מטרות רווח אשר פועלת על בסיס התנדבותי בלבד ואין לה מקורות מימון מכל גורם או מוסד".

על אחד מאותם סיפורי הצלה סיפרה בהתרגשות מאירוביץ: "הכלב פיט הגיע אלינו לפני יותר משנה, במצב נורא. הוא נשלח להילחם בחזיר בר והפסיד. רק בנס הוא שרד ובעזרת נס גדול עוד יותר הוא נמצא פצוע וגוסס בשדות על ידי עובר אורח. פיט הגיע אלינו ועבר שיקום פיזי ונפשי ארוך. עברו שבועות עד שהעלה במשקל והצלקות נעלמו ועוד שבועות ארוכים עד שהוא הפסיק לפחד ולרצות לתקוף כלבים ואנשים. בהתחלה הוא חזר לבטוח בכלבים אך עדיין לא נתן לאנשים להתקרב. הוא כבר לא תקף אבל מאוד פחד מאתנו בגלל כל מה שהאנשים הרשעים עשו לו. לאט לאט בעזרתו של רן פלד הוא הבין שאנשים הם לא דבר רע ושמעכשיו יד היא רק ליטוף נעים או חיבוק ונשיקה. בהמשך פיט חזר לאהוב כלבים ואנשים והפך לכלב כנוע, לא התכוונו להתפשר על פחות ממושלם ובאמת בסוף זה קרה, פתאום ביום בהיר אחד בלי שום אזהרה, הגיע הבחור שהבין שפיט הוא בעצם בצק שמרים של אהבה".

 הכתבה המורחבת ביום שישי ב"צפון 1 כרמיאל" 

נמצא פצוע וכואב. הכלב פיט (צילום: עצמי)
נמצא פצוע וכואב. הכלב פיט (צילום: עצמי)
פיט אחרי השיקום (צילום: עצמי)
"בצק שמרים של אהבה". פיט אחרי השיקום (צילום: עצמי)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות