fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כרמיאל: הפקק של המדינה זה כאן

עד שתגיע הרכבת, אנחנו תקועים בפקקים בשל עבודות התשתית. העירייה: "ככל הידוע לנו, שלב זה של העבודות אמור להסתיים בעוד מספר שבועות"
פקקים בכניסה לכרמיאל, יום רביעי השבוע, 12:30 צילום: אלכס הובר
פקקים בכניסה לכרמיאל, יום רביעי השבוע, 12:30 צילום: אלכס הובר

מחר בצפון -1 כרמיאל 

פקקים ארוכים משתרכים להם בכבישי הגישה לעיר, וגרוע מכך ביציאה בעיקר המערבית לכיוון כביש 85. נסיעה שבעבר התארכה בשעות העמוסות ביותר לכל היותר 10 דקות מגשר מוטה גור לצומת, אורכת היום כשעה. בימים האחרונים הוחרפו גם הפקקים על כביש 85 מצומת גילון ועד הכניסה המערבית לעיר, הנסיעה אורכת כשעה, וזאת מאחר שנתיב הפנייה לכרמיאל בוטל בשל עבודות התשתית לרכבת.

בשל העבודות, בוטלו נתיבי הפנייה ימינה מכרמיאל לכביש 85 לכיוון מזרח וכן הפנייה מכביש 85 מכיוון מערב לכרמיאל. בנוסף, בקרת הרמזורים לא שונתה בהתאם לתנאים החדשים, מה שיוצר עומס עצום ביציאה מהעיר, שעה שכביש 85 למעשה ריק כמעט מתחבורה.

פקקים בכניסה לכרמיאל, יום רביעי השבוע, 12:30 צילום: אלכס הובר
פקקים בכניסה לכרמיאל, יום רביעי השבוע, 12:30 צילום: אלכס הובר

מעיריית כרמיאל נמסר: "מדובר בעבודות תשתית כהכנה למעבר הרכבת, המבוצעות על ידי החברה הלאומית לדרכים. ככל הידוע לנו, שלב זה של העבודות אמורלהסתיים בעוד מספר שבועות. לאחר התערבות אישית של ראש העירייה עדי אלדר, מול החברה הלאומית לדרכים (מע"צ), הגיע למקום מהנדס תנועה משטרתי, שבדק את גודש התנועה והציע מספר שינויים גם בניתוב וגם ברמזור, להקלה על גודש התנועה ליוצאים מכרמיאל לכביש 85. ההמלצות הוגשו על ידו לחברה הלאומית לדרכים, בדרישה לביצוע מיידי".

מהחברה הלאומית לדרכים נמסר בתגובה: "התלונות מוצדקות. במסגרת פרויקט הרכבת לכרמיאל, נבנים ממערב לכרמיאל גשר ומחלף. את הבנייה לא ניתן לבצע ללא צמצום נתיבים, כך שנפח הכביש קטן יותר. בנוסף, בוטלה פנייה חופשית ימינה והנהגים נאלצים להמתין ברמזור. המצב הצפוף זמני כמובן והוא צפוי להימשך כשלושה חודשים. אנו מתנצלים בפני הנהגים על אי הנוחות הזמנית ופועלים לצמצם את פרק הזמן של המטרד. אבל ההפרעה היא למען מטרה ראויה: בעוד כשנתיים וחצי נוכל לעלות על הרכבת בכרמיאל ולנסוע לכיוון חיפה ומרכז הארץ".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות