fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כרמיאל: דוברת העירייה לביאה שלו פישר הודיעה על פרישה

אחרי 40 שנה בעיריית כרמיאל בתפקידים שונים לרבות דוברת העירייה לביאה שלו-פישר הודיעה על פרישה . במפגש בלתי פורמלי עם עיתונאים אמרה: "אני רוצה זמן לעצמי, מרגישה שזה הזמן הנכון"
עדי אלדר ולביאה פישר שלו (צילום: אלכס הובר)
עדי אלדר ולביאה פישר שלו (צילום: אלכס הובר)

לאחר 24 שנים בתפקיד הדוברת ו-40 שנה בעירייה בכלל, החליטה שלו-פישר על פרישה מעט מוקדמת בנימוק כי לאחר כל כך הרבה שנים של עבודה אינטנסיבית הגיע הזמן להקדיש לעצמה ולמשפחה. פרישתה בפועל תתבצע בחודש ינואר 2016, עד אז יימצא מחליף/ה לתפקיד, בגינו צפוי להתקיים מכרז.

על הדרך להחלטה אמרה: "זה בא ממקום טוב. השתחררתי מהצבא בשנת 1975 ועד היום, עבדתי ללא הפסקה בעירייה. לפני חמש שנים חליתי בסרטן בלוטת התריס. החלמתי, אני בריאה כעת, אבל זה היווה זרז להחלטה".

עדי אלדר ולביאה פישר שלו (צילום: אלכס הובר)
עדי אלדר ולביאה פישר שלו (צילום: אלכס הובר)

היא החלה דרכה במועצה המקומית, אז, כפקידה זוטרה במחלקת הגבייה, לאחר מכן עבדה כמזכירה במשמר האזרחי ולאחר מכן ניהלה את המטווח העירוני והייתה מדריכת ירי במשך שנים רבות. בתחילת שנות התשעים נענתה להזמנתה של חנה קובל הדוברת לעבוד כעוזרת דובר. כאשר קובל מונתה למזכירת העיר (ולאחר מכן למנכ"לית העירייה) הפכה לדוברת העירייה באופן רשמי.

במהלך המפגש הצטרף ראש העירייה עדי אלדר שביקש לומר כמה מילים. הוא נשמע נרגש : "אני מאוד מצטער על העזיבה של לביאה. ניסיתי לשכנע אותה להישאר עד סוף הקדנציה, אבל רצונו של אדם, כבודו. מכיוון שאני ולביאה חברים טובים, הבנתי אותה, למרות שאני חושב שהיא עושה שגיאה. לביאה תחסר לי, אני לא מכיר הרבה ראשי ערים ודוברים שנשארו ביחד כל-כך הרבה שנים בכל שנותיה כאן הוכיחה כי כשמה כן היא, הוריה ידעו היטב למי לתת את השם לביאה".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות