fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורעף כרמיאל: המאמן אלכס קפלן נשאר באליצור

אחרי שאליצור כרמיאל ירדה לליגה הלאומית, מספר היו"ר יצחק קפלן, על מטרות הקבוצה בעונה הקרובה, הקשיים שעברה ב-4 שנותיה בליגת העל ועל חזונו לשנים הבאות
ירידה לצורך בנייה מחדש. היו"ר יצחק קפלן (צילום: אדריאן הרבשטיין)
ירידה לצורך בנייה מחדש. היו"ר יצחק קפלן (צילום: אדריאן הרבשטיין)
ירידה לצורך בנייה מחדש. היו"ר יצחק קפלן (צילום: אדריאן הרבשטיין)
ירידה לצורך בנייה מחדש. היו"ר יצחק קפלן (צילום: אדריאן הרבשטיין)

מאמן אליצור כרמיאל בכדורעף אלכס קפלן, ימשיך בתפקידו וינסה להצעיד את הקבוצה בחזרה לליגת העל, אחרי שירדה בעונה שעברה לליגה הלאומית בתום ארבע שנים בליגת העל.

יו"ר הקבוצה יצחק קפלן, מגלה כי אילו רצה, היתה קבוצתו ממשיכה בליגת העל לעונה חמישית ברציפות. "יכולתי במכתב אחד לאיגוד הכדורעף להשאיר את הקבוצה בליגת העל, אבל לא מצאתי בכך טעם", מעיד קפלן ומסביר את הסיבות להחלטתו להשלים עם הירידה ללאומית. "במשך 4 שנים נלחמנו על קיומנו בליגת העל. היה לנו את התקציב הכי נמוך בליגת העל וכל שנה סיימנו את העונה כשאנחנו 'מגרדים' את השקל האחרון. קח לדוגמא את השחקנים הזרים שלנו, שכל אחד מהם הרוויח 1000 דולר בחודש, שזה שמינית ממה ששחקנים זרים הרוויחו בקבוצות אחרות. בגלל מגבלות תקציב, יכולתי להביא רק שחקנים זולים ופחות איכותיים וטובים משאר הקבוצות. או למשל במשחקי חוץ. קבוצות היו הולכות בסיום המשחק למסעדה. אנחנו במשך שנה שלמה לא היינו אפילו פעם אחת במסעדה ורוב הפעמים השחקנים הסתפקנו בכריכים".

לדברי קפלן, לאור המצב, הפתרון הכי טוב היה לבנות ולהיבנות מחדש בלאומית: "כמו שציינתי, זו ירידה לצורת בנייה מחדש ואני רואה בזה ההזדמנות להכשיר את דור העתיד של הכדורעף בכרמיאל. החזון שלי הוא לראות את אליצור כרמיאל כשהיא מבוססת על תשתית של שחקנים מקומיים. שחקנים מבחוץ היו באים לכרמיאל ורואים בעיניהם רק כסף. לא היתה להם שום אכפתיות או הזדהות עם הקבוצה או עם העיר. יש לנו בכרמיאל שחקנים צעירים ומאוד כישרוניים והליגה הלאומית יכולה להיות במה מצוינת עבורם כדי להוכיח את יכולתם וגם לצבור ניסיון. הפוטנציאל אצלנו בכרמיאל קיים וצריך רק לטפח אותו. לדעתי, רק ככה ענף הכדורעף בכרמיאל יוכל להתפתח ואני מקווה שבעוד כמה שנים גם נישא את הפירות".

באליצור כרמיאל פועלות כיום 4 קבוצות ייצוגיות של נוער ונערים (בנים ובנות) ועוד כ-100 ילדים בגילאי 6-14 בבית הספר לכדורעף. השנה גם הוחלט לשלב 5 שחקנים ממחלקת הנוער בקבוצה הבוגרת של המועדון. לפני אימון הפתיחה שנערך בראשית השבוע, כינס היו"ר קפלן את חניכי הקבוצה והציג בפניהם את המטרות לעונה הקרובה. "אני לא רוצה לדבר בסיסמאות והצהרות, אבל זו ההזדמנות שלכם, של הכרמיאלים, להפגין את יכולתכם ולהוכיח את הכישרון שלכם. אני לא יודע עדיין מה הרמה שלכם ביחס לשאר שחקני הקבוצות בלאומית, אבל אני מזהה את הפוטנציאל. אם נהיה בצמרת ונתמודד על העלייה, מה טוב. אם לא, זה לא יהיה נורא ונמשיך להשקיע בתשתית הביתי גם בשנים הקרובות".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות