fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל ליגה א': אורן בן חמו יצטרף למכבי כרמיאל

הגארד הנהרייני הותיק ששוחרר מעירוני נהריה בתחילת הקיץ החל להתאמן בקבוצה אך טרם חתם על חוזה
אורן בן חמו
הקפטן אורן בן חמו (צילום: אדיראן הרבשטיין)

מכבי כרמיאל עשתה השבוע רכש מפתיע, כשצירפה לשורות הקבוצה את הגארד הנהרייני אורן בן חמו ששוחרר מעירוני נהריה בתחילת הקיץ. בן חמו עדיין לא חתם רשמית על חוזה, אך החל להתאמן עם הקבוצה ואף שותף במשחק האימון שהתקיים בתחילת השבוע נגד הפועל תרשיחא בו ניצחה כרמיאל 62:78.

 בן חמו: "בסיטואציה העכשווית שנוצרה שלא רצו אותי בבית שלי יחד עם המצב בשוק שלא היה מזהיר, אז זה התאים לי מאד לשאר הדברים שאני עוסק בהם לרדת לליגה הזאת לשחק שם".

מאמן כרמיאל יואב הרשקוביץ': "זה כבוד לנו שהוא הצטרף. נראה לי שהחיבור בינו לבין יעד גולץ יעשה שמות בליגה. שניהם ביחד שווים הרבה נקודות". על הניצחון במשחק האימון הוסיף: "עשינו משחק ראשון אחרי שבועיים של אימונים עם 6-8 שחקנים. שיחקנו דיי בסדר יחסית למשחק ראשון. המשחק נועד כדי שהם יכירו אחד את השני ויכנסו כושר משחק והם עמדו בזה".

בהגרלת המשחקים של ליגה א' נקבע שבמחזור הראשון של העונה (15.10) כרמיאל תארח את הפועל ריינה שירדה יחד איתה ליגה בעונה שעברה מהליגה הארצית.

אורן בן חמו
יורד לליגה א'. אורן בן חמו (צילום: אדיראן הרבשטיין)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות