fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יש חנייה חינם במרכז העירה

לאחרונה הוחלט בעירייה להחזיר את החנייה החופשית בחניון אגד ובחניון המוניות
מרכז העירה בכרמיאל
מרכז העירה בכרמיאל (צילום: אלכס הובר)
מרכז העירה בכרמיאל
מרכז העירה בכרמיאל (צילום: אלכס הובר)

החניות מסביב למרכז העירה שימשו בשנים האחרונות מוקד לוויכוחים בין סוחרי המקום לעיריית כרמיאל. הסוחרים טענו, כי התשלום עבור החניות מרחיק את הקונים ומעמיד אותם בעמדה נחותה לעומת המרכזים המסחריים הגדולים, שם החניות חינם, והעירייה טענה מנגד, כי העובדה שהחניות בתשלום מאפשרת חנייה זמינה. בעירייה טענו גם, כי בעבר נהגו תושבים רבים מהעיר ומהסביבה לחנות את מכוניותיהם עם שלטי "למכירה" במשך ימים רבים, כשהם תופסים מקום המיועד לבאי קניון כיכר העיר ומרכז העירה.

לאחרונה הוחלט בעירייה להחזיר את החנייה החופשית בחניון אגד ובחניון המוניות. בישיבת מינהלת העסקים הקטנים והבינוניים בכרמיאל, בראשות סגנית ראש העירייה רינה גרינברג, התלוננו בעלי עסקים במרכז העירה, כי בשנה האחרונה ירדו מאוד המכירות שלהם, מכיוון שהעירייה גובה תשלום עבור החנייה בחניונים ובמקומות החנייה הסמוכים למקום. גרינברג, שהיא גם יו"ר רשות החנייה העירונית, קיימה ישיבה שבה הוחלט לבטל את גביית התשלום עבור החנייה בחניונים הנ"ל החל מהחודש.

בחודשים הקרובים יחלו העבודות להרחבת החניות ברחוב הגליל במסגרת פרויקט שיפוץ המרכז כחלק מתכנית המשך שיפוץ המקום וזכייה בתקציב של משרד הפנים בסך 3.6 מיליון שקלים. הרחבת החניות, תוסיף כ-70 מקומות חנייה באזור.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות