fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

טניס שולחן: קבוצת הגברים של הישגי כרמיאל נוצחה וגמרה את העונה

גברים (ליגת העל)

הקבוצה סיימה את דרכה העונה לאחר הפסד כפול בשלב רבע גמר אליפות המדינה, להפועל גבעתיים. במפגש הראשון, בגבעתיים, הפסידה כרמיאל, 4:0, וקיוותה לתוצאה שונה בגומלין, אך היריבה מגבעתיים, שסיימה את העונה הסדירה במקום הראשון במחוז דרום עם מאזן של 13 ניצחונות והפסד אחד בלבד, היתה גדולה על כרמיאל, שהפסידה גם במפגש השני בתוצאה זהה, 4:0.

המאמן_שחקן דימה אברמנקו: "בשנים האחרונות, גבעתיים עשתה קפיצת מדרגה מקצועית ובשלב הזה הם היו קצת גדולים עלינו. למרות ההפסד, אנחנו ממשיכים בפעילות ענפה באגודה, שכן יש לנו עוד מטרות העונה. נתמקד כעת בקבוצות הנשים והנוער, שהעפילו לפלייאוף העליון ולשלבים הבאים במסגרת גביע המדינה ומצפה לנו עוד השתתפות באליפות ישראל ובאליפות הפועל".

נשים (לאומית)

הליגה הלאומית לנשים הסתיימה. קבוצת הישגי כרמיאל 1, ניצחה במחזור הסיום של העונה את מכבי זיכרון יעקב, 0:3, עם ניצחונות נאים של יעל יחנס (0:3), ניקול איוונוב (0:3) ושלי רבינוביץ' ויחנס בזוגות (0:3), וסיימה במקום השלישי בטבלה עם 12 נקודות ומאזן של 4 ניצחונות ו-4 הפסדים.

הנציגה השנייה של כרמיאל בליגה זו, הישגי כרמיאל 2, הפסידה במחזור הנעילה למכבי זיכרון יעקב, 3:0, וסיימה את העונה כשהיא מדורגת במקום האחרון בטבלה עם 8 נקודות ומאזן עגום של 8 הפסדים וללא ניצחון. 

taltilkin-ימין (2)
הזוכים בקטגורית גילאי 15. טילקין, סגל ובילסון מכרמיאל (צילום: הישגי כרמיאל)

מאסטרס 6: זכייה כפולה לטל טילקין

משחקי הסבב ה-6 בתחרויות המאסטרס, התקיימו בסוף השבוע שעבר בכרמיאל. תחרות זו, בהשתתפות כ-70 שחקנים ושחקניות, היוותה למעשה הכנה אחרונה לקראת אליפויות הפועל ומכבי, שיפתחו בשבוע הבא ברעננה.

להלן התוצאות של נציגי אגודת הישגי כרמיאל בסבב, בקטגוריות השונות: (גילאי 9) יהל בכר – מקום רביעי. (גילאי 12, בנות) רומי טילקין – מקום שני, אלה שביט – מקום שלישי. (גילאי 12, דרג ב') ליאור שפיגלמן – מקום שני. (גילאי 15) טל טילקין – מקום ראשון, נתן סגל – מקום שני, חן בילסון – מקום רביעי. (גילאי 15, דרג ב') מקסים סרנקו – מקום רביעי. (גילאי +18) טל טילקין – מקום ראשון.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות