fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נחנך מטה אלדר. אלון אזולאי חבר לקונינסקי

מטה קונינסקי: "אזולאי נפגש עם אלדר והודיע לו על החלטתו שלא לקחת חלק ברשימתו". מטה אלדר: "לא הופתענו שמר אזולאי קיבל אכסניה ב'ספינת הפליטים'"
עדי אלדר
מרגיש כאילו עכשיו התחיל את הקדנציה הראשונה. עדי אלדר צילום: יח"צ
עדי אלדר
עדי אלדר (צילום: יח"צ)

ביום שני השבוע חנכה רשימת כרמיאל ביתנו ושלנו בראשות עדי אלדר את מטה הבחירות שלה. כ-500 איש הגיעו לחנוכת המטה בקניון כיכר העיר הוותיק. סגנית שר הפנים, פאינה קירשנבאום, היתה אורחת המטה. מ"מ ראש העירייה, שולה כהן, סגנית ראש העירייה רינה גרינברג וראש העירייה אלדר פרשו את משנתם במשך דקות ארוכות. בתחילת הכנס קבע הרב הראשי לכרמיאל, צבי מרגלית, את המזוזה. בדברי ברכתו אמר הרב מרגלית כי הוא נרגש וכי יהיה זה סימן להצלחת הרשימה בראשות אלדר, בבחירות הקרובות.

מטה קונינסקי
לאחר הצטרפותו של פרופ' משה גופן, הצטרף למשה קונינסקי גם אלון אזולאי, איש עסקים וסגן יו"ר מועצת ההורים העירונית. הוא אמור להיות משובץ במקום השלישי ברשימתו של קונינסקי. אלון אזולאי באמצעות דובר המטה אלירן ברקת: "החלטתי שאני רוצה לשנות ולפעול למען עתיד טוב יותר לכרמיאל. קונינסקי הוא האדם המתאים ביותר". לדברי ברקת, אזולאי, שהיה מועמד להיות משובץ ברשימה המשותפת של אלדר וגרינברג, נפגש עם אלדר ביום חמישי שעבר והודיע לו על החלטתו שלא לקחת חלק ברשימתו וכי הוא החליט להצטרף במקום זאת לרשימתו משה קונינסקי.

אזולאי, בן 39, נשוי ואב לארבעה בן למשפחה ותיקה בעיר, הוא יו"ר ומנכ"ל קבוצת תגלית המעסיקה כ-600 עובדים. משה קונינסקי: "אני שמח כי אלון אזולאי הצטרף אלי כדי להצעיד את כרמיאל קדימה בשנים הבאות. הוא יהווה חלק מהנהגת העיר. אזולאי יסייע למנוע את קריסת העסקים בעיר ולעצור את בריחת התושבים. אני בטוח כי אזולאי יתרום לי רבות מניסיונו וכישוריו".

מנהל קמפיין הבחירות של רשימת כרמיאל ביתנו ושלנו, יוסי ליבוביץ מסר בתגובה: "כלל לא הופתענו שמר אזולאי קיבל אכסניה ב'ספינת הפליטים' של מועמד, שלא נקף אצבע במשך העשור אחרון עבור תושבי כרמיאל, לא במישור הפרטי ולא במישור הציבורי. מר אזולאי רצה להיות חבר ברשימת כרמיאל ביתנו ושלנו. נאמר לו על ידי ראש העירייה אלדר, שהמקומות, עד המקום העשירי, מאוישים (בנקודת הזמן שבה היה אצל ראש העיר). הדבר לא נשא חן בעיניו והוא חצה מיד את הקווים והתקבל בזרועות פתוחות באופן לחלוטין לא מפתיע על ידי המועמד לראשות העירייה מטעם עצמו, שלוקח לרשימה שלו את מי שהרשימה הדומיננטית בכרמיאל לא מצאה לנכון לכלול בין שורותיה".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות