fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפועל כרמיאל הפסידה לנשר משער שספגה בתוספת הזמן

היו"ר ציון טויטו: "מאכזב להפסיד משחק כזה ובטח מגול שנכבש בדקה ה-90
מאוכזב. המאמן יצחק בוזורגי   (צילום: מיכה פישנזון)
מאוכזב. המאמן יצחק בוזורגי   (צילום: מיכה פישנזון)

הפועל כרמיאל למדה על בשרה שכדורגל משחקים עד השריקה האחרונה של השופט. במחזור האחרון, אירחה כרמיאל בביתה את מוליכת הטבלה הבלתי מנוצחת, עירוני נשר. עד הדקה התשעים, התנהל משחק שקול ושווה כוחות, כשכרמיאל לא נופלת מיריבתה האיכותית ואף מצליחה לייצר לעצמה מספר הזדמנויות כיבוש, שלא נוצלו. בדקה ה-13, עוד איבדה כרמיאל את החלוץ אלון בוזורגי, שנפצע ונאלץ לצאת.

אלא שאז הגיעה תוספת הזמן ועימה הדרמה הגדולה. כדור קרן שהוגבה לרחבת כרמיאל הורחק, אך על הכדור החוזר השתלט שחקן יריב, שהטעה את הגנת כרמיאל ומתוך הרחבה בעט כדור חד ומדויק פנימה, 1:0. השער שבר את שחקני כרמיאל שלא הספיקו להגיב בשניות הספורות שנותרו.

המאמן יצחק בוזורגי: "זה היה מסוג המשחקים שהוכיח שלא תמיד הקבוצה הטובה מנצחת. היינו טובים מנשר ולא הגיע לנו להפסיד. סבלנו חוסר מזל. אני גאה בשחקנים על כל מה שהם נתנו במגרש".

היו"ר ציון טויטו: "מאכזב להפסיד משחק כזה ובטח מגול שנכבש בדקה ה-90. היינו טובים והגענו להזדמנויות, אבל החמצנו וחבל". בעקבות ההפסד ירדה כרמיאל למקום ה-9 בטבלה והתרחקה 3 נקודות מהמקום החמישי שמוביל לפלייאוף העליון. במחזור הקרוב תצא כרמיאל למשחק חוץ נגד עירוני טבריה.

מאוכזב. המאמן יצחק בוזורגי   (צילום: מיכה פישנזון)
מאוכזב. המאמן יצחק בוזורגי   (צילום: מיכה פישנזון)

דור העתיד

נוער (מחזור 9)

הפועל כרמיאל- צעירי טורען, 2:1. לכרמיאל: נביל סמארה. כרמיאל הפתיעה ביתרון 0:1, על מוליכת הטבלה, אבל נכנעה ל_2 שערים שנכבשו בדקת הסיום של המחצית הראשונה. הקבוצה גם הורשעה בשיתוף שחקן שלא כדין במשחק נגד עירוני טבריה ומלבד קנס בסך 750 שקלים, גם נענשה בהפחתת 3 נקודות ליגה, שקירבו אותה לנקודה אחת בלבד מהקו האדום.

נערים א' (מחזור 9)
הפועל שפרעם – הפועל כרמיאל, 2:3. לכרמיאל: עופר שולמי וינון עדרי. הפסד ראשון העונה לחניכיו של המאמן איאד טאהא.

נערים ב' (מחזור 8)
הפועל כרמיאל -מכבי קרית אתא, 1:3. לכרמיאל: אופק פליישמן, איהאם שחאדה ויואב חפץ.

נערים ג' (מחזור 8)
הפועל כרמיאל – הפועל קרית שמונה, 5:1. לכרמיאל: איליי מלול.

ילדים (מחזור 8)
הפועל כרמיאל – הפועל יקנעם, 0:5. לכרמיאל: דניאל קומן, ניב לוגסי, עבד שאהין, רום דוד ורני סעיד.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות