fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המונדיאל של החופים: הפועל כרמיאל רוצה לעשות היסטוריה

הפתעת העונה שעברה בליגת החופים, הפועל כרמיאל, הוגרלה לבית 1, יחד עם נתניה, אשקלון, פ"ת, ב"ש וחדרה. הבעלים נתנאל הררי: "השאיפה היא לזכות באליפות"
פותח עונה. הררי צילום: סטראבו
פותח עונה. הררי צילום: סטראבו

 

ליגת החופים של ישראל, תפתח בשישי, 8.6 בחוף הים בנתניה. הפועל תגלית כרמיאל, שמעונה לעונה מתבססת ומשתפרת, השלימה את הכנותיה לקראת הופעתה הרביעית בליגת החופים, בשאיפה לעשות היסטוריה ולזכות, לראשונה בתולדותיה, באליפות.

מי שעומד מאחורי המיזם הוא נתנאל הררי, דמות צבעונית וחדורת מוטיבציה בספורט הכרמיאלי, שמועסק במהלך השנה כאחראי פרויקט מגרשים מוארים מטעם תוכנית עיר ללא אלימות. הפועל תגלית כרמיאל הוגרלה לבית א', יחד עם האלופה מכבי נתניה, אשקלון, פ"ת, ב"ש וחדרה.  סגל השחקנים כולל את השוער גסטון מזרחה, שרון מלכה, אורן פרטוק, אלון לוי, אלחי צברי, אופק יפרח, ציון אזולאי, האחים עומר ודור הלוי, שרון גורמזנו.

בנוסף, החתימה הקבוצה 2 שחקנים זרים: קפטן נבחרת פורטוגל בכדורגל חופים, מדג'ר ובלם נבחרת פורטוגל וספורטינג ליסבון, רוי קמבורה. המאמן נמרוד קוסטיקה, שהוביל את הקבוצה שקיץ שעבר לחצי הגמר, ממשיך בתפקיד, יחד עם הצוות המקצועי שכולל את משה פרנקו, לירון יגר ודודו בטאן. מנכ"ל הקבוצה הוא אלי סולומון, שהקבוצה נושאת את שם בנו, דניאל ז"ל.

פותח עונה. הררי  צילום: סטראבו
פותח עונה. הררי
צילום: סטראבו

הררי: "אני מאוד נרגש לקראת הופעתנו בליגת החופים של ישראל. עבדנו נורא קשה על מנת לגייס ספונסרים ולהעמיד קבוצה טובה ואיכותית שתייצג את העיר כרמיאל בצורה הראויה והמכובדת ביותר. החתמנו את השחקנים הישראלים הטובים ביותר והבאנו את השחקנים הזרים הטובים ביותר. הליגה השנה מורכבת מקבוצות מצוינות עם שחקנים מנוסים ומוכשרים. אני מקווה שההצלחה העקבית שלנו משנה לשנה תימשך גם בעונה הקרובה ונצליח להעפיל לשלבים הגבוהים ביותר ולהתמודד על האליפות".

ליגת החופים של ישראל מחולקת ל-2 בתים, כשבכל בית משחקות 6 קבוצות. בתום סיבוב משחקים אחד, 4 הקבוצות שתסיימנה במקומות 1-4, עולות לשלב הבא: רבע הגמר. 2 הקבוצות שתדורגנה במקומות 5-6, ייאבקו במשחקי הישרדות נגד הירידה.

במשחק הפתיחה תפגוש כרמיאל את האלופה, מכבי נתניה (שעה 17:15). המשחק יועבר בשידור ישיר בערוץ הספורט.

הקבוצה תזכה לחסויות מהחברות הבאות: חברת הבנייה והיזמות יהלומית פרץ, קבוצת תגלית, סינאל פתרונות תוכנה, חדר הכושר אדרנלין, מכבסת העיר כרמיאל, אושרי בלונים, רימקס, טגלוס ביסטרו בר, גן העיר כרמיאל, רקרוד חותמות, מודי קרמיקה, קופיז, אמנון שלטים, אמנון סלע, ענק הווילונות, מוצרי בשר דבאח, בית הספר לכדורגל אופק כרמיאל, סטודיו סימני דרך, נכסי נהוראי וחברת ההלבשה אמ. גי. אס.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות