fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

החשד: מורה בביה"ס הטריד מינית תלמידה

המורה התבקש לצאת לחופשה עד לבירור התלונה שהוגשה נגדו במשטרה על ידי משפחתה של התלמידה
מורה אילוסטרציה
צילום אילוסטרציה: פנתרמדיה

חשד להטרדה מינית בבית ספר בכרמיאל. המטריד הוא מורה, התלמידה התלוננה, אבל המורה המשיך ללמד כמעט כרגיל בבית הספר. רק לאחרונה התבקש לצאת לחופשה.

מורה אילוסטרציה
צילום אילוסטרציה: פנתרמדיה

מפה לאוזן עברה השמועה בתוככי בית הספר. למעשה רבים ידעו על קיום הפרשה. התלמידה שמרה את המסרונים והעבירה אותם לחברים וגורמים אחרים. הרשת ובעיקר הפייסבוק מלא בפרטים אודות הסיפור. המורה נהג לשלוח לה הודעות טקסט עם צביון מיני. בבית הספר, ככל הנראה לא ממש בדקו את הסיפור, המורה החשוד המשיך לראות את התלמידה כל יום, הוא לא הועבר לבית ספר אחר, רק הועבר לחנך כיתה אחרת.

סגן מפקד משטרת כרמיאל רפ"ק אמג'ד שיח' אישר כי משפחת התלמידה הגישה תלונה במשטרה, והמורה נחקר. ממשרד החינוך נמסר בתגובה: "מיד עם קבלת התלונה בעניין המורה הנחתה מנהלת המחוז את הרשת, שבבעלותה בית הספר, לנקוט בהליך משמעתי בהתאם לנהלים ובכפוף לשימוע. עד למיצוי ההליך הונחה מנהל בית הספר להעביר את המורה ללמד בכיתה אחרת. במקביל, נפתחה חקירת משטרה בנושא".

מהרשת נמסר בתגובה: "המורה יצא לחופשה עד לבירור התלונה. הנושא מטופל במשטרת ישראל".

לבקשת עורך דינו של המורה, ביום רביעי השבוע הוציאה שופטת בית משפט השלום בעכו צו איסור פרסום על שמו של המורה החשוד וכן על כל פרט מפרטי החקירה עד לדיון נוסף בפניה.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות