fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"הוא קצת כעס עלי כי לא הסכמתי שיביאו לכרמיאל קרוואנים"

אריק שרון ז"ל ועדי אלדר
אריק שרון ז"ל ועדי אלדר (צילום: עיריית כרמיאל)

מחר בצפון -1 כרמיאל

ראש העירייה עדי אלדר העלה השבוע זיכרונות מפגישותיו בהזדמנויות שונות עם אריאל שרון

שער כרמיאל 17.1.13ראש עיריית כרמיאל עדי אלדר פתח את ישיבת ראשי המינהלים השבועית בדברי ניחומים על מותו של ראש הממשלה לשעבר אריאל שרון. בדבריו ציין ראש העירייה מספר אירועים, ובהם הפעם הראשונה בה נפגש עם שרון. "לצערנו, אריאל שרון נעלם מחיינו לפני כשמונה שנים בנסיבות שהרעישו את ישראל. אני זוכר מספר נקודות מפגש מאוד מעניינות שהיו לנו. הראשונה היתה כשהייתי חבר קיבוץ משגב עם, ליוויתי קבוצה של חברי גרעין נח"ל שעשו את השירותשלהם בנחל ים בסיני.

נסעתי לבקר את חברי הגרעין, ביליתי איתם יום שלם, בערב כינס אותם מפקד ההיאחזות, קצין צעיר שלימים הצטלבו דרכינו, זה היה מנחם טפר (היום מנכ"ל העירייה) שנתן להם תדריך. נשארתי ללון בנחל ים. למחרת בבוקר, הלכתי לחדר האוכל אחרי שכולם כבר יצאו לפעילות והייתי לבד בחדר האוכל. פתאום הגיע אלוף פיקוד הדרום דאז, אריאל שרון, יחד עם נהגו והתיישב לידי לארוחת הבוקר, היינו רק אנחנו, התפתחה שיחה נעימה תוך שהוא 'חוקר' אותי ומביע הערכה על כי באתי לבקר את החבר'ה שלי בסיני.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות