fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

במה לבחור: פנטהאוז או בית קרקע?

טיפ השבוע, באדיבות משווק הנדל"ן הבכיר גיל רון, מוקדש לקרב התרנגולים התמידי של אוכלוסיית משפרי הדיור ואלו שרוצים להכריז על סמל סטטוס: פנטהאוז או בית קרקע?
צילום אילוסטרציה
צילום אילוסטרציה פאנתרמדיה

בשנים האחרונות חלה מגמת עלייה בביקוש לדירות פנטהאוז. גיל הפנטהאוזים מיועדים הן לאוכלוסייה הצעירה או בוגרת בעלת יכולת כלכלית, או לאלו אשר מעדיפים לחיות בדירה גדולה ומרווחת עם פרטיות מירבית ללא הרבה דיירים בקומה, והחשוב מכל, דירה במפלס אחד ללא מדרגות עם מרפסת גדולה מאוד שלא מצריכה טיפול מיוחד כמו גנן כפי שנדרש בגינת בית קרקע, דבר הגורם להוצאות לא מעטות.

מיקום הפנטהאוזים בפרויקטים היוקרתיים יהיה לרוב במרכז העיר או בקרבת הים וההנאה היא משולשת: פרטיות, מרחב והדובדבן שבקצפת-  האוויר והנוף הפתוח.

לגבי בתי הקרקע, הם מתחלקים לשתי קטגוריות עיקריות ונפוצות והן: דירות גן וקוטג'ים דו משפחתיים.

דירות הגן המשולבות בבניינים הן דירות סטנדרטיות עם גינה שמעליהן מרפסות דיירי הבניין. כאן תיהנו רק מעצם העניין כי יש לכם גינה, אך ללא פרטיות ובתקווה לשכנים טובים מעליכם שלא יהפכו את הגינה שלכם לחצר אליה מושלכים פריטים או פסולת.

בקוטג'ים, החלוקה לשני מפלסים יכולה להיות בעייתית וכאן עליכם לבדוק בהתאם להרכב המשפחתי שלכם. לרוב במפלס התחתון נמצא הממ"ד שאינו יחידת הורים מרווחת אלא חדר סטנדרטי, כך שאם עסקינן באוכלוסייה מבוגרת, עם השנים הניידות במפלסים בעייתית.

ואם במשפחות צעירות עם ילדים קטנים, ייתכן שאחד הילדים יצטרך לחלוק חדר עם ילד נוסף או להיות במפלס נפרד לא בקרבת ההורים אך תיהנו מחצר פרטית וגדולה.

אלה היו היבטים כלליים אשר אמורים להאיר את עיניכם בנוגע להתלבטות בבחירה, אך כל אחד בתא המשפחתי שלו יודע לעשות את השוואת היתרונות והחסרונות שלו. כמשווק נדל"ן רב שנים, אם מדובר באוכלוסייה בוגרת או בחתך גיל לילדים מתבגרים הייתי עושה בחירה חד משמעית וברורה לכיוון הפנטהאוז כך שימקסם את כל הצרכים והנוחיות. אסכם במשפט: עוד רגע למחשבה יוביל להחלטה נבונה.

באדיבות גיל רון משווק נדל"ן בכיר במשרד פנורמה נכסים המתמחה בשיווק דירות יוקרה, קוטג'ים, פנטהאוזים ובפרט פרוייקטים חדשים.       לתיאום פגישת ייעוץ, גיל, טל': 5009996- 052.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות