fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אלמונים השחיתו את שלטי הבחירות של אלדר

עדי אלדר: "מעולם לא חווינו בכרמיאל אלימות של השחתת רכוש. אנחנו לא רחוקים מאלימות פיזית כלפי מועמדים"
שלטי הבחירות של עדי אלדר שהושחתו
שלטי הבחירות של עדי אלדר שהושחתו (צילום: אלכס הובר)

לראשונה בתולדות מערכות הבחירות בכרמיאל הושחתו במזיד שלטי בחירות  של רשימת "כרמיאל ביתנו ושלנו" בהם תמונותיהם של ראש העירייה עדי אלדר וסגניתו רינה גרינברג . פעילי הרשימה הגישו ביום שלישי תלונות רשמיות למשטרת כרמיאל על השחתת הרכוש.

גרינברג המשמשת יו"ר מטה הבחירות של הרשימה, קיבלה ביום שני בערב הודעות מפעילים כי שלטי הרשימה ברחובות צה"ל ,מורד הגיא ומעלה אורט שהיו תלויות על מרפסות הבתים, נקרעו והושחתו כנראה באמצעות סכין יפנית . בתחילה הושחתו חמישה שלטים זה היה ביום שני, בלילה שבין שני לשלישי הושחתו שלטים נוספים. אחדים נצבעו עליהם צבע אדום אחרים נחתכו . נגרם נזק גם לגדר הבית של פעילת הרשימה.  גרינברג הנחתה את כל גורמי האכיפה בעיר לערנות מוגברת בימים הבאים, מתוך הנחה כי ייתכן והזירה תתחמם.

אלדר בתגובה: " זו מערכת בחירות ששית שאני מנהל בכרמיאל . מעולם לא חווינו חוויות מהסוג שחווינו היום. באף מערכת בחירות לא הושחת ציוד או תמונות של מחנות יריבים. ניהלנו מערכות בחירות תוך כיבוד הדדי . נראה שהצד השני מתחיל לאבד את העשתונות . ייתכן כי ההתלהמות בפייסבוק גורמת לאנשים, לעשות מעשים שהם בלתי ראויים".

שלטי הבחירות של עדי אלדר שהושחתו
שלטי הבחירות של עדי אלדר שהושחתו (צילום: אלכס הובר)

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות