fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אלי שדה מסיים תפקיד כמנכ"ל היכל התרבות כרמיאל

שדה הפך את היכל התרבות כרמיאל, אחרי כמעט ארבע שנות ניהול, למרכז תרבות אזורי אליו מגיעים מיטב הצגות, קונצרטים, הצגות ילדים, ומיזמים נוספים ממרכז הארץ. רצונו להתמקד בפיתוח התרבות בעיר
אלי שדה (צילום: אלכס הובר)
אלי שדה (צילום: אלכס הובר)

אלי שדה, המשמש בארבע השנים האחרונות מנכ"ל היכל התרבות כרמיאל, ביקש לסיים את תפקידו. לעיתון "צפון-1" נודע, כי בשל רצונו להתמקד בפיתוח התרבות בעיר, הוא בחר להפסיק את עבודתו בהיכל התרבות.

שדה התמנה לתפקיד לאחר תהליך זכייה במכרז לראש מינהל התרבות בעירייה, תפקיד אותו מילא בעבר אהרן סולומון. לצד תפקיד זה, המשיך שדה בתפקידיו הקודמים כמנכ"ל היכל התרבות, מנהל ההפקה של פסטיבל המחול ומנהל האירועים העירוניים.

שדה הפך את היכל התרבות כרמיאל, אחרי כמעט ארבע שנות ניהול, למרכז תרבות אזורי אליו מגיעים מיטב הצגות, קונצרטים, הצגות ילדים, ומיזמים נוספים ממרכז הארץ.

ההחלטה על סיום תפקידו נעשתה בתאום והסכמה של יו"ר הנהלת היכל התרבות ומ"מ ראש העירייה רינה גרינברג. בהודעה הוסבר, כי בשלב זה לא ימונה לתפקיד אדם אחר. אלי לזרוביץ, המשמש היום מנהל הרפרטואר, ימונה לתפקיד מינהלן ובמקביל ימשיך בתפקידו.

עוד נמסר בהודעה, כי גרינברג יחד עם אנשי הסגל של היכל התרבות, תפעל לקידומו של היכל התרבות שהפך זה מכבר למרכז התרבות הגדול והמשמעותי ביותר בצפון. במקביל, לבקשת ראש העירייה עדי אלדר, יתמקד אלי שדה בפיתוח ובניית תכניות לקידום התרבות בכרמיאל.

אלי שדה (צילום: אלכס הובר)
אלי שדה (צילום: אלכס הובר)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות