fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אליצור כרמיאל כבר עם ניצחון שני ברציפות העונה

היורדת מליגת העל אליצור כרמיאל, פתחה את עונתה בליגה הלאומית בניצחון שני ברציפות, ולמרות הנמכת הציפיות מצד ראשי המועדון, נראה כי היא מכוונת גבוה
ירידה לצורך בנייה מחדש. היו"ר יצחק קפלן (צילום: אדריאן הרבשטיין)
ירידה לצורך בנייה מחדש. היו"ר יצחק קפלן (צילום: אדריאן הרבשטיין)

היורדת מליגת העל אליצור כרמיאל, פתחה את עונתה בליגה הלאומית בניצחון שני ברציפות, ולמרות הנמכת הציפיות מצד ראשי המועדון, נראה כי היא מכוונת גבוה.

יו"ר אגודת אליצור כרמיאל יצחק קפלן, מדבר מזה שבועות על בנייה מחדש ועל כך שהוא לא בדיוק בונה על עלייה וחזרה מהירה לליגת העל. אבל בינתיים, מוכיחים שחקני הקבוצה שאולי בכל זאת, משהו חדש וטוב נבנה בענף הכדורעף בכרמיאל.

במחזור המשחקים השני, השיגה הקבוצה את ניצחונה השני העונה, כשגברה על הפועל עמק המעיינות, 0:3 (23:25, 12:25, 14:25). בעקבות הניצחון התמקמה כרמיאל במקום הראשון בטבלה, בצוותא עם נבחרת האקדמיה.

היום (חמישי) תתארח כרמיאל אצל מ. ס. עילבון הנחשבת לאחת הקבוצות החזקות בליגה ומי שמוזכרת כמועמדת לעלייה. המפגש הזה מהווה בעצם את המבחן הרציני הראשון של כרמיאל.

במחזור הבא, במסגרת המחזור הרביעי, תארח כרמיאל את מכבי חיפה (יום חמישי, 21/11, שעה 19:30, אולם הספורט בבית הספר פסגות).

דור העתיד: גם הנוער פתחו בניצחון
כמו הקבוצה הבוגרת, גם קבוצת הנוער של אליצור כרמיאל, המשחקת בליגה הלאומית, פתחה את העונה בניצחון לאחר שגברה על הפועל כאוכב, 1:3 (10:25, 14:25, 25:16, 18:25).

היום (רביעי) תפגוש כרמיאל את הפועל עמק יזרעאל ובמחזור הבא (יום רביעי, 20/11), היא תצא למשחק חוץ נגד מכבי הר הכרמל.

לא בונה על עלייה. היו"ר יצחק קפלן (צילום: אדריאן הרבשטיין)
לא בונה על עלייה. היו"ר יצחק קפלן (צילום: אדריאן הרבשטיין)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות