fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אלדר: "מי שפוגע בפריפריה פוגע אנושות במעמד הביניים"

ראש עיריית כרמיאל עדי אלדר תוקף את כוונת משרד האוצר, לקצץ בתקציבי התשתיות כולל הרכבת לכרמיאל. "רכבת זה חמצן כלכלי וחברתי ממדרגה ראשונה"
יאיר לפיד ועדי אלדר
יאיר לפיד ועדי אלדר (צילום: עיריית כרמיאל)

ראש עיריית כרמיאל עדי אלדר, ומי שהוביל במשך שני עשורים את המאבק למען הקמת קו הרכבת עכו-כרמיאל תקף בצהריים בחריפות את כוונת משרד האוצר לעצור את תקציב השלמת קו הרכבת.

" רכבת היא אינה בגדר מותרות". אלדר (צילום: יח"צ)

"העבודות לפיתוח קו הרכבת הפיחו תקווה במיליון וחצי אנשים, תושבי הגליל", אומר אלדר. "אנשים גם העתיקו מקום מגורים, מפעלים, חברות ומשפחות, תוך הסתמכות על העבודות שהחלו ומיועדות להסתיים בשנת 2016. גם ראש הממשלה בנימין נתניהו התפאר בעובדה שקו הרכבת נמצא בביצוע. אז עכשיו לעצור? רכבת היא אינה בגדר מותרות. זהו חמצן כלכלי וחברתי ממדרגה ראשונה, לא רק של תושבי הגליל אלא של המדינה כולה.

"מי שפוגע בתחבורה לפריפריה פוגע אנושות בלב העניין החברתי ובמעמד הביניים. זו הכרזת מלחמה נגד מיליוני אזרחים בצפון ובדרום. המדיניות הזו תוביל את ישראל לפשיטת רגל חברתית, מוסרית וכלכלית, לא נשב בחיבוק ידיים. די למדיניות שמתייחסת לתושבי הפריפריה כאל החצר האחורית של מדינת ישראל.

"אני קורא לאנשי האוצר להוריד את הנושא מסדר היום, כי תושבי הפריפריה לא ייתנו שידרכו עליהם עוד שני עשורים".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות