fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל: הפועל (צעירי) עכו פותחת עונה

המאמן אלון זיו התחיל לעבוד וכבר עיבה את הסגל בלא פחות מחמישה שחקנים צעירים חדשים שהצטרפו לקבוצה. שינהולץ חזר לתפקיד מנהל הקבוצה. חנן בן חמו ממשיך כמנהל מחלקת הנוער
שיהיה בהצלחה. מאמן הפועל עכו אלון זיו עם מנהל הקבוצה דוניה שינהולץ (צילום: אדריאן הרבשטיין)
שיהיה בהצלחה. מאמן הפועל עכו אלון זיו עם מנהל הקבוצה דוניה שינהולץ (צילום: אדריאן הרבשטיין)

הפועל עכו, שפתחה באיחור ניכר את הכנותיה לעונה הקרובה, החלה לגבש את סגל השחקנים שלה, ובשבועיים האחרונים ביצעה שורה של החתמות: אליאור סיידר, שחוזר מעונת השאלה בהפועל עפולה, נאור עבודי ששיחק בעירוני נשר, החלוץ הצעיר (20) אנס מחמיד, ששיחק בעונה שעברה בהפועל קטמון ירושלים, נמיר אגא, שגדל במחלק הנוער של הפועל עכו ובעונה שעברה שיחק בהפועל שפרעם בליגה א', ואליאן רוחאנה, ששיחק בעירוני נשר.

המאמן אלון זיו, התייחס למצטרפים החדשים ואמר: "סיידר הוא שחקן בית בהפועל עכו ופה מקומו. אנס מחמיד היה כוכב בכל הנבחרות הצעירות של ישראל ויש לו פוטנציאל מאוד גדול. אני מקווה שבעונה הקרובה הוא יעשה את עונת הפריצה שלו. עבודי הוא שחקן מאוד מוכשר שהרבה קבוצות לטשו אליו עיניים ואני שמח שהוא בחר להגיע אלינו לעכו. נמיר אגא גדל במחלקת הנוער של הפועל עכו ועקבתי אחריו כששיחק בליגות הנמוכות. התרשמתי ממנו ואני חושב שמגיע לו הזדמנות להוכיח את יכולתו בקבוצה בה גדל. אליאן רוחאנה עוד לא מימש את הפוטנציאל שיש בו, ואני מקווה שהוא יציג את היכולות שלו אצלנו. עד כה הוא מפגין יכולת טובה באימונים ושרק ימשיך ככה.

זיו, שקיבל את הפועל עכו לידיו כ-10 ימים לפתיחת העונה, אומר שאינו חושש מהאתגר הגדול שצפוי לו.

זיו: "אחרי שנתיים כעוזר מאמן בהפועל רעננה ועונה נוספת כמאמן קבוצת הנוער של קריית שמונה בליגת העל, אני מרגיש בשל לאמן קבוצת בוגרים. להתחיל את קריירת האימון בהפועל עכו, מועדון בו שיחקתי 7 עונות, זה כבוד גדול עבורי ומשהו ששאפתי אליו. אני מאוד מזוהה עם הפועל עכו ולא חושש מהאתגר שצפוי לי. למרות כל הקשיים שהקבוצה הזאת עברה הקיץ, אני בטוח שתהיה לנו קבוצה טובה וחזקה".

לאימון הפתיחה, שהתקיים ביום חמישי שעבר, שבוע ימים בלבד לפתיחת העונה, הגיעו כ-25 שחקנים, ביניהם הבלם הברזילאי קסיו פרננדז (31), ששיחק לפני שנתיים בעירוני קריית שמונה. פרננדז, שלא שיחק כלל בעונה שעברה, הגיע להתרשמות ואם יוכיח את עצמו, יוחתם.

בקבוצה היו מעוניינים להחזיר את הקשר בר אביטן, ששיחק בעונה שעברה בעירוני רמת השרון.

הנטייה כרגע היא להעניק לשוער הצעיר רום אילוז, את אפודת השוער הראשון. לפני שנתיים, בעונת החזרה של הפועל עכו לליגת העל, הימרה הקבוצה על ירדן קרישטול הצעיר, שגם הוא היה קודם לכן שוער משנה. ההימור הוכח כמוצלח, ולקרישטול היה חלק בהצלחתה של עכו להעפיל לליגת העל. כעת, כך מאמינים בעכו, הגיע זמנו של אילוז להוכיח את כישוריו.

הבלם מוחמדו סיסוקו, נמכר לקבוצת קרבוקספור הטורקית תמורת 40 אלף דולר.

בקבוצה גם ממתינים להחלטתו של המאמן, לגבי איוש תפקיד עוזר המאמן.

שיהיה בהצלחה. מאמן הפועל עכו אלון זיו עם מנהל הקבוצה דוניה שינהולץ (צילום: אדריאן הרבשטיין)
שיהיה בהצלחה. מאמן הפועל עכו אלון זיו עם מנהל הקבוצה דוניה שינהולץ (צילום: אדריאן הרבשטיין)

ושוב איתכם: שינהולץ חזר

המנהל המיתולוגי של הפועל עכו דוניה שינהולץ, שעזב באמצע העונה שעברה עקב חילוקי דעות עם דניאל סטנצ'ו, חזר השבוע לתפקיד.

שינהולץ, התקבל בחמימות רבה על ידי השחקנים וסיפר כי הוא נרגש מאוד מחזרתו לתפקיד.

שינהולץ: "הכדורגל זורם בעורקיי והפועל עכו זה הבית השני שלי. התגעגעתי לאדרנלין של הכדורגל ואני שמח מאוד לחזור".

איך התרשמת עד עכשיו מהמאמן החדש ומהשחקנים?

"את אלון זיו אני מכיר עוד מהיותו שחקן בקבוצה. הוא בחור מעולה, שמבין כדורגל. הוא גם מתייעץ איתי ומקשיב לעצותיי. מאמנים אחרים שלא התייעצו ולא שיתפו אותי בהחלטות מקצועיות, נכשלו. מי ששמע בקולי, רק הצליח, ואני אעשה את הכל כדי שאלון זיו יצליח. השנה, בגלל המתכונת החדשה בליגה הלאומית, יש הרבה שחקנים צעירים, שמגיעים מלאי התלהבות ורצון. אני מקווה שתהיה לנו עונה טובה ומוצלחת".

  ברוכים המצטרפים להפועל עכו. סיידר, עבודי, מחמיד, רוחאנה ואגא (צילום: אדריאן הרבשטיין)
ברוכים המצטרפים להפועל עכו. סיידר, עבודי, מחמיד, רוחאנה ואגא (צילום: אדריאן הרבשטיין)

ההתאחדות: החוב כוסה, האיום בוטל

מכתב ההתראה שנשלח לקבוצה מטעם ההתאחדות לכדורגל להסדרת החוב לשחקני ועובדי המועדון וכן לרשות המיסים, ובו איום מפורש כי אי עמידה בתנאים תוביל להורדת הקבוצה לליגה א', הוסר השבוע, לאחר שהקבוצה כיסתה את החוב שעמד על 880 אלף שקלים.

מי שטיפל בעניין הוא מנהל הכספים של המועדון, יניב משולם, שגם פועל להעברת הקבוצה בבקרה התקציבית וגם הכין את תקציב הקבוצה לעונה הקרובה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות