fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תושב הצפון מואשם במעשה סדום בביתו החורגת

על פי כתב האישום החל משנת 2008, ועד למועד הגשת כתב האישום, ביצע הנאשם בביתו החורגת כיום בת 19, מעשים המיניים ואיים כי יפגע בה עם לא תשתף עימו פעולה
צילום: אילוסטרציה
חשד לאונס קבוצתי בנהריה | צילום: אילוסטרציה לפי סעיף 27א' לזכויות יוצרים

פרקליטות מחוז חיפה (פלילי) הגישה באמצעות עוה"ד יעל ויסהוף לבית המשפט המחוזי בחיפה כתב אישום נגד תושב האזור בן 38 בגין שורה ארוכה של עבירות אינוס, מעשי סדום, מעשים מגונים איומים ותקיפת בתו החורגת של הנאשם, במשך שנים.

אילוסטרציה
אילוסטרציה: פנתרמדיה

על פי כתב האישום החל משנת 2008, ועד למועד הגשת כתב האישום, ביצע הנאשם בביתו החורגת כיום בת 19, מעשים המיניים. כמו כן לאורך התקופה נהג הנאשם להבהיר למתלוננת כי ככל שתשתף עימו פעולה ותענה לכל גחמותיו ודרישותיו המיניות תוכל לנהל את חייה בבית באופן תקין. במקרים בהם התנגדה המתלוננת לדרישותיו המיניות נהג הנאשם לצעוק על המתלוננת, לגעור בה, ולעיתים להכות אותה. כמו כן נהג הנאשם לאיים על המתלוננת לבל תספר לאיש על מעשיו, שאם תעשה כן, ירצח אותה ויסגיר עצמו למשטרה .

בנוסף נהג הנאשם לאיים על המתלוננת כי אם תקיים מגע מיני עם גבר אחר יפגע בה ובמשפחה כולה.

כתב האישום מייחס לו עבירות של ביצוע מעשי סדום בבת משפחה בנסיבות מחמירות, מעשים מגונים בבת משפחה בנסיבות מחמירות, מעשי סדום בבת משפחה, אינוס איומים ותקיפה בנסיבות מחמירות.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות