fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שלומי: תעודת הוקרה לאמא של ראש המועצה

נעמן הגיש את התעודה לאמו במסיבת הניצחון בבחירות. דודו דר עתר לבית המשפט ופנה משרד הפנים בטענה לאי סדרים בכמה קלפיות
ותודה לאמא. תעודת הוקרה לפורטונה נעמן (צילום: עצמי)
ותודה לאמא. תעודת הוקרה לפורטונה נעמן (צילום: עצמי)

מאות תושבים, תומכים ופעילים של ראש מועצת שלומי, גבי נעמן, הגיעו במוצאי השבת האחרונה לאולמי "נוף הרים" בשלומי לחגוג את הניצחון בבחירות.

עוד במהלך הערב בירך נעמן את שפרה וקנין, חברת המועצה מטעם סיעת "שלומי עולה", על הצטרפותה לקואליציה. הפעילים, יעיש נחמני וציון זגרון, קיבלו תעודת הוקרה על סיועם במהלך הבחירות.

רגע משעשע נרשם כאשר גם אמו של ראש המועצה, פורטונה נעמן, קיבלה ממנו תעודת כבוד כאות תודה על החינוך שקיבל ממנה במשך 54 שנותיו.

ביום חמישי שעבר, אמור היה להיחתם ההסכם הקואליציוני בין תנועת דחף-ליכוד בראשותו של נעמן לבין שלוש סיעות במועצה: שלומי ביתנו בראשות מיכאל סלובדוב (מנדט אחד), שלומי עולה בראשות וקנין (מנדט אחד) וש"ס בראשות משה מגירה (מנדט אחד). נודע, כי בשבועיים האחרונים קיים ראש המועצה מגעים גם עם דודו דר מסיעת הבית היהודי, שקיבלה שתי מנדטים ועם סיעתו של ישראל אווקרט, אופק חדש, שקיבלה מנדט אחד.

דר, מצידו, בפנה ביום שלישי השבוע למשרד הפנים בבקשה לבדוק אי סדרים כמה קלפיות ביישוב. לאור זאת, אמר נעמן לעיתון "צפון-1", כי הקפיא את המגעים עם סיעתם של דר ואווקרט.

גבי נעמן: "מקריאת הבקשה (שהוגשה למשרד הפנים – ת"פ) עולה, כי טענותיו של דר נשענות על 'שמעתי', 'אמרו לי', 'יש חשד' וכו'. צר לי על כי דודו דר אינו יודע להפסיד בכבוד. הקואליציה של שלומי תעמוד עם החברים המבקשים להמשיך קדימה ומכבדים את בחירתם של תושביה. לכן, לאור המצב הנוכחי החלטתי להקפיא עם סיעות אלה את המו"מ, כל עוד הם מתנהלים מול בית המשפט ומתנגדים לתוצאת הבוחר".

דר בתגובה: "עתרתי לבית המשפט ופניתי גם למשרד הפנים… אני רוצה לוודא שהאמת יוצאת לאור. אם דעת הבוחר היא זו שאמרה שגבי ניצח, אני מכבד אותה מאוד, ואם קרו דברים אחרים, כפי שמצטייר כרגע, אז אני רוצה שבית המשפט יברר ויראה את זה ואם צריך, נלך למערכה חדשה".

ותודה לאמא. תעודת הוקרה לפורטונה נעמן (צילום: עצמי)
ותודה לאמא. תעודת הוקרה לפורטונה נעמן (צילום: עצמי)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות