fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שלומי: תושבים נגד המחירים בסניף שופרסל

לטענתם, שופרסל מנצלת את היותה מונופול ביישוב וגובה מחירים מופקעים. תגובת שופרסל מעודדת: "לאור הפנייה שבנדון שופרסל בוחנת לעומק את מחירי סניף שלומי ותתקן ככל שיידרש"
סניף שופרסל בשלומי
נמאס מהמחירים. סניף שופרסל בשלומי (צילום: פרטי)
דודו דר
דודו דר (צילום: עצמי)

מחאה חדשה, אומנם ברוח הבחירות, אך חברתית להפליא. תושבים בשלומי, ובראשם המועמד לראשות המועצה דודו דר, החתימו על עצומה שמטרתה להוריד את מחירי המזון בשלומי. במרכז המסחרי פועל זה שנים סניף "יש", של רשת שופרסל, שנהנה ממונופול ביישוב כיוון שאף רשת מסחרית אחרת לא פועלת בו, למעט מחסני המזון באזור התעשייה. הסניף נגיש מאוד, אך לטענת תושבים, המחירים יקרים.

על העצומה חתמו כ-250 תושבים, וכך נכתב בה: "רשת שופרסל שבבעלות נוחי דנקנר המחזיקה בסופר המרכזי ביישוב מנצלת את חוסר התחרות ואת בעיית הניידות של חלק מהאוכלוסייה (בעיקר הוותיקה) ומוכרת לנו התושבים מוצרים במחירים מופקעים לעומת מקומות אחרים, בהם ישנה תחרות. בימים אלו התחלנו לפעול למען צדק חברתי לתושבי היישוב בדרישה להורדת המחרים המופקעים בסניף המקומי והשוואתם למחירים התחרותיים והמבצעים שמתקיימים ברשתות ברחבי הארץ.

סניף שופרסל בשלומי
נמאס מהמחירים. סניף שופרסל בשלומי (צילום: פרטי)

"אל לנו כתושבי שלומי לחכות ש'אחרים' ינהלו את המאבק הצודק למעננו בדרישה לצדק חברתי, שכן, אותם גורמים מעדיפים לכאורה את טובתם של אנשי עסקים פרטיים על חשבונם של התושבים ולא יוצאים למאבק נגדם למען הורדת המחירים".

דודו דר מסר, כי צוות מיוחד עורך סקר המשוהה בין שלומי לערים השכנות ונשקלת האפשרות לעשות חרם צרכנים.

רשת שופרסל לקחה ברצינות יתרה את פניית "צפון-1", וכך מסרה: "ככלל, שופרסל מקפידה על מניעת פערי מחירים בין סניפיה בפריפריה לסניפיה במרכז הארץ. יחד עם זאת, לאור הפנייה שבנדון שופרסל בוחנת לעומק את מחירי סניף שלומי ותתקן ככל שיידרש".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות