fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פעוט כבן 3.5 נפגע קשה בתאונת דרכים סמוך לצומת עמיעד

תאונה קשה היום, בין רכב פרטי ורכב מסחרי שהסיע נוסעים סמוך לצומת עמיעד לכיוון צומת קדרים. 12 פצועים נוספים במצב בינוני וקשה הועברו לבתי החולים
תאונה בצומת עמיעד (צילום: דוברות מד"א)
הפעוט פונה בפינוי מוסק. תאונה בצומת עמיעד (צילום: דוברות מד"א)

תאונת דרכים בין רכב פרטי ורכב מסחרי אירעה היום (רביעי) סמוך לצומת עמיעד לכיוון צומת קדרים. עם קבלת הקריאה הוזנקו למקום חובשים ופאראמדיקים כונני מד"א  ירדן רכובים על אופנועים, אמבולנסים, ניידות טיפול נמרץ ומסוק מד"א.

חובשים ופאראמדיקים של מד"א שהגיעו למקום העניקו טיפול רפואי ל- 13 פצועים, בהם: פעוט כבן 3.5 עם חבלת ראש שפונה במסוק מד"א לבי"ח רמב"ם כשהוא מורדם ומונשם, גבר כבן 29 עם חבלת חזה ן- 11 פצועים באורח קל. הפעוט שנפגע באורח קשה פונה במסוק מד"א לבית החולים רמב"ם. הפצועים באורח בינוני וקל פונו באמבולנסים וניידות טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים זיו בצפת.

תאונה בצומת עמיעד (צילום: דוברות מד"א)
הפעוט פונה בפינוי מוסק. תאונה בצומת עמיעד (צילום: דוברות מד"א)

פאראמדיק מד"א אמג'ד מוברשם שהגיע ראשון למקום מספר: "כשהגעתי למקום ראיתי שני רכבים שמעורבים בתאונה והיו מעוכים בצורה קשה. על המדרכה ישבו מספר פצועים, גברים ונשים בשנות ה- 20 וה- 30 ובסמוך אליהם ישבה אישה מבוגרת שהחזיקה על ידיה ילד כבן 3.5 עם חבלה בראש כשהוא במצב קשה, בסיוע חובשים ופאראמדיקים של מד"א שהגיעו לזירה הענקנו לכל הפצועים טיפול רפואי במקום ובהמשך פינינו אותם באמבולנסים וניידות טיפול נמרץ לבי"ח זיו. לאחר שיצבנו את מצבו של הילד שכלל טיפול של הרדמה והנשמה העברנו אותו למסוק מד"א שפינה אותו לבית החולים."

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות