fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נתפסו שתילי מריחואנה בכמות מסחרית בכפר בענה

נתפסו 195 שתילים שגידל תושב הכפר בביתו, החשודים כשתילי מריחואנה. החשוד נעצר והועבר לחקירה בתחנה. מעצר החשוד הוארך, ויש כוונה להגיש נגדו כתב אישום
שתילי המריחואנה שנתפסו במעבדת הידרו בפרדס חנה (צילום: משטרת ישראל)

בפעילות של יחידת "אורגן" כרמיאל ובילוש תחנת כרמיאל, נתפסו בביתו של תושב בענה בשנות ה-20 לחייו,  195 שתילים שגידל בביתו, החשודים כשתילי מריחואנה. החשוד נעצר והועבר לחקירה בתחנה. מעצר החשוד הוארך, ויש כוונה להגיש נגדו כתב אישום.

סגן מפקד משטרת כרמיאל, רפ"ק אמג'ד שייח': "זו כמות מסחרית. התפיסה התאפשרה בעקבות שיחה עם אנשים במועצת בענה בנושא האלימות, בעקבותיה הוחלט להיכנס לכפר. התפיסה התאפשרה אודות למידע מודיעיני שהגיע לתחנת משטרת כרמיאל. הכמות שנתפסה אצלו היא לא לצריכה עצמית, אלא למטרת גידול ומכירה. בעקבות פגישה שהיתה לנו עם מועצת הכפר בנושא האלימות, החלטנו להיכנס לפעילות בכפר, ואחת מתוצאותיה היא תפיסת הסמים".

רפ"ק שייח' מספר, כי כמות כזו של מריחואנה לא נתפסה מעולם בכפרים הסמוכים לכרמיאל: "מצאנו כמות כזו בבית ג'אן. מי שרוצה לגדל מריחואנה, זקוק למקום נידח כדי שאף אחד לא יתפוס אותו ואת גידוליו. אי אפשר להפסיק לגמרי את תופעת הסמים בכפרים, אבל אנחנו נלחמים בכך. זה חלק מהלוחמה שלנו באלימות ובפשיעה בתוך הכפרים".

שתילי מריחואנה (צילום: משטרת ישראל)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות