fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

טרגדיה: בן 10 טבע למוות במאגר מים

ראמי נעים טבע למוות בשעות הצהריים במאגר מים בבית העמק שבגליל המערבי

ראמי נעים בן ה-10 טבע למוות בשעות הצהריים במאגר מים סמוך ליישוב נס עמים שבגליל המערבי. נעים, שיחק עם חבריו במאגר הקולחין של קיבוץ בית העמק טבע למוות במאגר מים. בשעות האחרונות שוטרי תחנת נהריה עסוקים בסריקות עסקו בחקירת היעלמותו של ילד בן שבע תושב אחד מכפרי הגליל המערבי שנעלם במאגר הקולחין.

בצהריים נודע למשטרה כי שני ילדים בני שבע תושבי אחד הכפרים הסמוך למאגרה  טוענים כי חברם שנכנס עימם למאגר המים נסחף ונעלם. מדובר במאגר מי קולחין מתוחם בגדר השייך למאגר בית העמק. מחקירה ראשונית עולה כי השלושה טיפסו על הגדר ונכנסו למאגר הקולחין הסריקות והחקירה בתחנת נהריה.

מפקד תחנת נהריה סנ"צ יוסי שרביט ביקש את עזרתם של יחידות צוללנים שונות שברשותם ציוד צלילה מיוחד עימו ניתן לצלול במאגר מי הקולחין. לאחר סריקות ממושכות וסיוע מסוק וצוללן, אותרה  גופת ילד כבן 11 ללא רוח חיים.

מפקד המשמרת רשף רמי ויצמן הזניק למקום כוחות רבים בסיוע של רכב חילוץ ויחידה לחילוצים מיוחדים של שירותי הכיבוי. עם הגעת צוותי הכיבוי למקום הבחינו כי מדובר במאגר מי קולחין גדול מאוד, מתשאול מהיר שהתבצע במקום עלה כי שלושה ילדים בגילאי 8-10 מהכפר הסמוך אבו סנאן נעו בקרבת המאגר, אחד מהם החליק ככל הנראה לתוך המים ומאמציו לצאת מן המים עלו בתוהו.

מי הקולחין המזוהמים שבמאגר לא אפשרו החדרה של לוחמי יל״מ מאחר ונדרש ציוד צלילה מיוחד בשל כך הוזנקו למקום יחידת צוללנים.  לאחר הערכת מצב שנערכה בין מפקד כוחות הכיבוי והמשטרה הוחלט להחדיר לתוך המים צוללן שעובד עם חברת מאגר המים, הצוללן בעל ציוד המיגון המתאים הוחדר למים, כעבור זמן קצר הצליח לאתר את הילד ומשה אותו מן המים, כוחות מד״א ניסו לבצע החייאה בילד אך ללא הועיל בצער רב מותו נקבע במקום.

הערכת מצב. במאגר המים בבית העמק (צילום: כיבוי אש מחוז צפון)
הערכת מצב. במאגר המים בבית העמק (צילום: כיבוי אש מחוז צפון)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות