fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

השבוע שהיה: שלוש שריפות וכוח סוס

עבודה רבה היתה בשבוע שחלף לכבאי הגליל המערבי. שריפה גדולה במיוחד פרצה במפעל אגמים מתכות בשלומי, בה היה חשש למעורבות של חומרים מסוכנים
סוס שחולץ משריפה בכפר מסריק
סוס שחולץ מנחל נעמן (צילום: כיבוי אש גליל מערבי)

עין המפרץ: שריפת קוצים

אתמול (רביעי) בשעה 13:30 לערך התקבלה במוקד כיבוי אש הודעה על שריפת קוצים גדולה באזור עין המפרץ. ארבעה צוותי כיבוי מתחנת עכו בפיקודו של מפקד המשמרת רשף משנה שלמה פדידה הוזנקו למקום האירוע. הכבאים הבחינו כי השריפה נמצאת מתחת לקו מתח גבוה. נציגי חברת החשמל התבקשו להגיע מיידית למקום על מנת להעריך אפשרות לניתוק זרם החשמל. רוחות חזקות גרמו להתפתחות השריפה לממדים גדולים. לא נשקפה סכנה ליישובים באזור ולא לקו המתח הגבוה. בשל כך, החליטו נציגי חברת החשמל החליטו שלא לנתק את מתח החשמל. הצוותים פעלו לכיבוי השריפה ומניעת התפשטותה במשך מספר שעות.

גשר עכו: סוס במצוקה
ביום שלישי, יום העצמאות, בשעה 18:00 התקבלה הודעה על סוס שנפל ונתקע בין פיגומים באזור נחל נעמן (גשר עכו הישן). שני צוותי כיבוי מהתחנה האזורית גליל מערבי בפיקוד מפקד המשמרת ישראל שייה פעלו במקום. חילוץ הסוס בוצע באמצעות רצועות הרמה שחוברו לטרקטור של אחד מתושבי העיר. מדובר בפעולת חילוץ מורכבת מאוד שסופה טוב. התברר שהסוס נפצע פציעות שטחיות בלבד. לאחר זמן קצר הוא שב לעמוד ולהלך על רגליו.

סוס שחולץ משריפה בכפר מסריק
סוס שחולץ מנחל נעמן (צילום: כיבוי אש גליל מערבי)

כפר מסריק: בעירה של פסולת
בשבת שעברה בשעות אחר הצהריים התקבלה הודעה על שריפה בשטח החצר הפנימית של מחסני ערובה נעמן, סמוך לכפר מסריק. חמישה צוותי כיבוי מתחנה אזורית גליל מערבי בפיקוד מפקד המשמרת רשף משנה שלמה פדידה הוזנקו למקום האירוע, בנוסף הוזנק צוות נוסף מתחנת חיפה. צוותי הכיבוי הבחינו בבעירה של פסולת ברזל וגרוטאות. האירוע הסתיים ללא נפגעים.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות