fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הוגש כתב אישום נגד מנהיג הכת ממג'ד אלכרום

כתב האישום הוגש נגד מוניב פרחאת ומתוארת התנהגות אלימה כלפי תושבים שהיו נתונים למרותו: מכות, עונשי כליאה, מריחת צואה על ילדים, מניעת אוכל ושתייה, הכאת נשים והשפלות.
מתפללים מוסלמים
צילום אילוסטרציה: פנרתמדיה

פרקליטות מחוז חיפה הגישה כתב אישום ובקשת מעצר עד תום ההליכים נגד מוניב פרחאת, ממג'ד אלכרום, בגין עבירות של תקיפה של קטינים, התעללות בקטינים, מעשים מגונים ועבירות נוספות.

על פי  כתב האישום, עמד הנאשם בראש קבוצה שכללה חמש משפחות, אשר הוא היה מנהיגה הרוחני. חברי הקבוצה נהגו על פי הוראותיו והנחיותיו של הנאשם, לרבות בענייני חינוך ילדיהם. הוא היה מורה לחברי הקבוצה להעניש את ילדיהם בעונשים גופניים שכללו מכות באמצעות חפצים; עונשי כליאה ממושכים בשירותים או בחדר למשך מספר ימים, שכללו, בין היתר, מריחת צואה על גופם של הילדים ומניעת אוכל ושתייה. בחלק מהמקרים הכה הנאשם בעצמו את הקטינים ולאחר מכן הורה להוריהם לכלוא אותם לתקופות ממושכות.

כמו כן, נהג הנאשם להכות את אחת מנשות הקבוצה, להשפילה בפני אנשי הקבוצה, לבזותה מינית ולהענישה בעונשי כליאה בשירותים או במחסן שמחוץ לביתו.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות