fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בת מצווש' על הבר

כל ילדה חולמת על בת המצווה, שתהיה הכי ייחודית ומדליקה. טרנד חדש: ילדים רוקדים על הבר
ימי רביעי ליין אלקטרוני
ימי רביעי ליין אלקטרוני

בת המצווה הוא אירוע חלומי עבור כל נערה מתבגרת. ההגעה למצוות, החלום להיות נסיכה ליום אחד, הן שוקדות לילות כימים כדי להמציא את הגלגל. ריקוד, קליפ וכניסה מפוארת.  ישנן בנות שיעדיפו אירוע באולם, אך הטרנד הרווח כיום הוא לערוך אירוע אינטימי במקומות מיוחדים.   אז רגע לפני תחילת עונת האירועים יש טרנד חדש שהגיע לצפון בפאב הספריה ברגבה: "ילדים רוקדים על הבר".

ילדים אוהבים הרבה אקשן, בפאב הספריה בצומת ביג ברגבה חקרו את שוק האירועים לצעירים וגילו כי נערות ונערים בגילאיי המצווה מעדיפים אירוע עם הרבה מוזיקה וכיף.  לשם כך הם יזמו חבילה ייחודית לבני נוער, ולתת למתבגרים להרגיש באווירה בוגרת.

בת מצווה בפאב הספרייה ברגבה
בת מצווה בפאב הספריה ברגבה (צילום: עצמי)

בפאב הסיפריה מסבירים: "פאב הספריה מכיל עד 120 אורחים, וניתן להזמין את המשפחה המורחבת. הילדים עושים כיף ואיתם גם ההורים. זה אירוע אחר-ייחודי. הילדים עולים על הבר ורוקדים, והמקום מקושט בבלונים. בתחילת הערב מוגשים חטיפים ומתוקים, לאחר מכן פיתחנו קונספט של ארוחה המורכבת משניצלונים והמבורגרים ושתייה קלה. גם המבוגרים נהנים ומוצעים רק להם משקאות אלכוהוליים. האירוע באווירה שונה מאולם אירועים".

ככה חוגגים. פאב הספריה ברגבה  (צילום באדיבות המקום)
ככה חוגגים. פאב הספריה ברגבה (צילום באדיבות המקום)
ימי רביעי ליין אלקטרוני
ימי רביעי ליין אלקטרוני,ימי שישי בצהריים שתייה ללא הגבלה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות